掃呢頁CODE去手機

2015年12月10日 星期四

公司大細超?關心妍嗌離巢寸欣宜嘥錢 __,關心妍,欣宜,

關心妍心灰意冷,一早放風嗌離巢,仲寸爆公司力谷嘅四位師妹!next1/1pre關心妍今日推出嘅新歌反應不錯,但新碟大計仍然冇厘聲氣,令佢進一步心灰意冷!next1/1pre連關心妍早前喺廣州先鋒榜奪獎,公司都冇幫手宣傳,搞到佢攞獎攞到冇人知!next1/1pre關心妍寸爆話首歌唔得嘅話,揼幾錢都冇用啦,認真話中有話!next1/1pre鄭欣宜next1/1pre雨僑next1/1pre張紋嘉nex ...


關心妍心灰意冷,一早放風嗌離巢,仲寸爆公司力谷嘅四位師妹!

next 1/1 pre

關心妍今日推出嘅新歌反應不錯,但新碟大計仍然冇厘聲氣,令佢進一步心灰意冷!

next 1/1 pre

連關心妍早前喺廣州先鋒榜奪獎,公司都冇幫手宣傳,搞到佢攞獎攞到冇人知!

next 1/1 pre

關心妍寸爆話首歌唔得嘅話,揼幾錢都冇用啦,認真話中有話!

next 1/1 pre

鄭欣宜

next 1/1 pre

雨僑

next 1/1 pre

張紋嘉

next 1/1 pre

張惠雅

next 1/1 pre

職場如戰場,尤其在娛樂圈爭個你死我活絕非閒事!同屬Neway Star唱片公司的鄭欣宜、雨僑、張紋嘉(Crystal)與張惠雅(Regen)早前被《東網》踢爆爭寵爭出面,有傳四人推出合輯《全女打》因資源分配不均,令三女不滿有人受盡萬千寵愛而有所微言,其中即將約滿的雨僑更萌生去意。不過,這場爭寵戰隨着《全》碟上周推出後,戰火蔓延至「一姐」關心妍身上。

關心妍心灰意冷

據知,今次辣着關心妍有傳主要有三大原因,首先是四位小師妹在唱片市道低迷下,仍獲公司落重本出合輯。欣宜、雨僑、Crystal與Regen獲安排身穿貼身裙,化身成啤牌女王拍攝封面及相集,並以啤牌盒形式包裝,加上全碟八首歌均有拍攝MV,整張碟製作、包裝連宣傳費埋單逾120萬港元。反觀已簽約兩年的關心妍去年推出的《C-12》EP,因只屬實驗碟性質,投資「豐儉由人」,似有大細超之嫌!而她今年推出的歌曲《關家姐》與《人生銀行》反應不俗,但新碟大計仍然冇厘聲氣,令她進一步心灰意冷。

宣傳放軟手腳

另一勞氣是「親女不及養女大」,關心妍的唱片與經理人合約已「賣身」給Neway,卻遭公司冷待,兼且被「外援小師妹」欣宜爬頭,令「一姐」之名早已名存實亡。最後的是公司今年明顯對關心妍的宣傳放輕,除了在澳門舉行了一場演唱會外,未有其他音樂大計,即使早前在廣州先鋒榜奪獎,公司亦沒幫手宣傳,攞獎攞到冇人知!

據知,滿腹怨氣的關心妍已對公司死心,明年約滿的她一早放風嗌離巢!她接受《東網》電話訪問,對於有指公司豪擲120萬力谷四位師妹,她話中有話說:「依家歌迷眼晴係雪亮,首歌唔得嘅話,揼幾錢都冇用(你先係一姐?)我年紀就係一姐,年紀細嘅當然要多啲宣傳」而唱片公司總經理朱先生則承認關心妍於明年約滿,但仍對合作機會抱樂觀態度,但強調現時市場風氣不同,不一定要推出唱片。

Crystal反擊:分配得好

至於有份加入戰團的Crystal明顯因有合約在身,惟有力撐公司資源分配妥當,認為有能者居之:「分配得好喎!明白市道唔好,公司會視乎搵唔搵到錢而去投放幾多資源。(偏心欣宜?)我知道佢係個好努力嘅歌手。」對於出道八年仍未曾推出個人碟,她慨嘆:「可能我唔夠努力,我會再努力啲。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!