掃呢頁CODE去手機

2015年12月8日 星期二

辭執董後今返亞視 葉家寶:咁危險嘅職位有冇人肯當 __,葉家寶,亞視,

亞視執董葉家寶噚晚於博客文章,宣佈辭去亞洲電視執行董事的職務,葉家寶今早11點多,一面臉容憔悴,如常返回亞視。問及心情如何,家寶一度右眼眼濕濕表示心情仍未平伏:「雖然話終於有個決定,我呢個決定都可以講得係事先張揚嘅辭職,喺幾個月前已經喺董事會講過,即係話公司如果再發唔到人工、種種因素等,我自己都覺得作為執行董事,我都無能為力,所以嗰時已經事先張揚,同埋幾日前我都不斷講如果喺呢幾個月嘅勞工處法例規定 ...


亞視執董葉家寶噚晚於博客文章,宣佈辭去亞洲電視執行董事的職務,葉家寶今早11點多,一面臉容憔悴,如常返回亞視。

問及心情如何,家寶一度右眼眼濕濕表示心情仍未平伏:「雖然話終於有個決定,我呢個決定都可以講得係事先張揚嘅辭職,喺幾個月前已經喺董事會講過,即係話公司如果再發唔到人工、種種因素等,我自己都覺得作為執行董事,我都無能為力,所以嗰時已經事先張揚,同埋幾日前我都不斷講如果喺呢幾個月嘅勞工處法例規定之下,公司仲未發到人工嘅話,我別無選擇,我一定要辭職,所以今次辭職都係別無選擇。」

家寶續言:「我自己最痛心、最唔開心嘅,就係要暫時離開啲同事,因為真係同啲同事打拼咗咁耐,當時我都講希望自己一路係堅持,我總算覺得喺呢個階段係一個堅持之後嘅終結,因為始終睇到公司有新嘅方向、新嘅老闆,應該話係有個新嘅投資者,令到公司一路有新嘅做法。」

家寶又指:「我自己跟住會點?自己都未有一個計劃,雖然話呢個係事先張揚嘅辭職,始終都冇一個計劃,可能係讀下書,或者一個長假期去休息下,我自己都唔係即時馬上離開公司,只係執行董事呢個職位,我唔能夠再喺度有呢個職位,公司喺短期內有啲交接各方面,我都會喺度,盡量令公司運作順暢。」

問他知不知道執行董事繼任人選,家寶笑言:「暫時都未有,呢個咁危險嘅職位,有冇人肯當,我喺度諗緊,我相信今次法庭判決係俾到所有公司董事、負責人、執行董事一個好明確嘅信訊,對我嚟講,係一個終身難忘嘅教訓。」講到公司沒有執行董事一職,運作會否有影響,他表示:「公司係一個董事會運作,有我哋嘅行政,我相信一間運作咁耐嘅公司,一個已經咁制度化嘅公司,我相信一定唔會有問題。」家寶指自己喺公司有兩個職位,一個係執行董事、一個係高級副總裁,暫時以高級副總裁呢個職位留喺公司幫助同事。


鍾意就快D Share啦!