掃呢頁CODE去手機

2015年12月12日 星期六

《巨星放題》:《巨星放題》決賽R1登陸《東網》 __,

第九集終於登陸東網港澳。next1/1pre參實者:四位女神,、楊詩敏(蝦頭)(左上)、陳瀅(左下)周秀娜(右上)及連詩雅(Shiga)(右下)next1/1pre三位星級考官覺得賽果會係點。next1/1pre嘩,第一題就咁難嘅。next1/1pre女神們就算亂答都咁可愛。next1/1pre呢條可能會多啲人識。next1/1pre唔知大家啱唔啱呢。next1/1pre呢個...唔通係《國產凌凌 ...


第九集終於登陸東網港澳。

next 1/1 pre

參實者:四位女神,、楊詩敏(蝦頭)(左上)、陳瀅(左下)周秀娜(右上)及連詩雅(Shiga)(右下)

next 1/1 pre

三位星級考官覺得賽果會係點。

next 1/1 pre

嘩,第一題就咁難嘅。

next 1/1 pre

女神們就算亂答都咁可愛。

next 1/1 pre

呢條可能會多啲人識。

next 1/1 pre

唔知大家啱唔啱呢。

next 1/1 pre

呢個...唔通係《國產凌凌漆》啲道具?

next 1/1 pre

會唔會真係一個羽毛球咁簡單?

next 1/1 pre

個個都好似有啲心得。

next 1/1 pre

比賽結果,Shiga bb暫時最叻叻。

next 1/1 pre

《東網巨星》App重點遊戲節目《巨星放題》,兩位星級考官「Dr.吹神」陳奕迅、「Miss Kay」謝安琪及嘉賓主持「Professor Hins」張敬軒,三位主持一起出題考參賽者,18位藝人經過八集賽事大格鬥後,誕生四強分別為周秀娜、連詩雅、陳瀅及「蝦頭」楊詩敏,四人要在第九集及第十集決賽中分出勝負,爭奪「放題IQ王」美譽。

謝安琪睇好連詩雅

周四已在《東網巨星》App播放的第九集,現移師《東網》App及ontv隆重登場!第九集《巨星放題終極之戰Round 1》,躋身決賽的四位女神,包括周秀娜、連詩雅(Shiga)、楊詩敏(蝦頭)及陳瀅!接受三位最強考官張敬軒、陳奕迅及謝安琪的考驗,謝安琪對Shiga及蝦頭睇高一線,她認為Shiga個性佻脫,實力深不可測,加上Shiga過往答中較多冷知識題目,令她另眼相看,她笑說:「我估佢唔到!」另一位被睇好的挑戰者是口才了得的蝦頭,「Miss Kay」大讚她一向聰明:「佢入選一啲都唔出奇,分分鐘會贏埋添!」

張敬軒呻賽果難測

至於張敬軒認為誰會勝出決賽?他大呻難以推測賽果,因為四位挑戰者都美貌與智慧並重:「如果真係要揀一個,我有啲私心,會揀周秀娜!因為佢轉數快,喺我哋呢行嚟講都係一個典範,我嘅問題應該難唔倒佢嘅!」出題生鬼的陳奕迅則為四人打氣:「入到決賽都有咁上下醒,我估唔到邊個會贏,大家又點睇?」

陳奕迅出動道具

張敬軒在第九集發問一條難度極高的題目,四位女神都諗到爆頭,Eason更出動道具考驗四位的智力,想知道四位女神能否過關?記得Click 入《東網》睇喇!

決賽分兩Round

《巨星放題》決賽邀得謝安琪、陳奕迅聯同張敬軒向四位星級參賽者發問問題,挑戰者要在指定時間十秒內回答。決賽分為Round 1及Round 2兩集,換言之,四位挑戰者合共要回答六條問題,以答中最多題目者為勝,如答中題目數量一樣,則以回答時間較短的一方勝出。

《東網巨星》App獨家率先播映《巨星放題》,若想先睹為快收看即將推出的第十集最終回、第一時間知曉誰是「放題IQ王」,

請下載《東網巨星》App。

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

安裝「東網巨星」APP

http://on.cc/redirect/entertainment

安裝「東網」APP

http://on.cc/redirect/oncc

若要重溫《巨星放題》已播映的九集節目,在《東網巨星》App點擊「視娛樂」,點擊節目《巨星放題》便可收看《巨星放題》所有已播出的集數。至於在《東網》App,則只要點擊「ontv東網電視-港澳台」,從「節目」中選擇「娛樂節目」便能收看《巨星放題》八集內容,無限Loop藝人精湛表現。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!