網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年12月5日 星期六

Ricky扯火:差佬嚟你玩X完 __,Ricky,朱翰博,

戴夢夢與男友朱翰博拍拖,被拍得一時親熱,一時又鬧爆街頭。
Ricky扯火:差佬嚟你玩X完!太極鼓手朱翰博(Ricky)與糟糠離婚問題未解決,身為Ricky女友的戴夢夢難免躁爆!繼早前在街頭四度剝裙後,最新一期《好報》拍得夢夢在Ricky開車期間,三度打開車門「企跳」,Ricky見狀火都嚟,爆粗大罵女友:「如果有差佬嚟,你即刻玩X完!」昨晚夢夢現身時對於「企跳」一事發爛渣,堅稱自己是落車並非跳車,更擺款示意工作人員推開記者,充滿火藥味!戴夢夢與男友朱翰博拍 ...


Ricky扯火:差佬嚟你玩X完!

太極鼓手朱翰博(Ricky)與糟糠離婚問題未解決,身為Ricky女友的戴夢夢難免躁爆!繼早前在街頭四度剝裙後,最新一期《好報》拍得夢夢在Ricky開車期間,三度打開車門「企跳」,Ricky見狀火都嚟,爆粗大罵女友:「如果有差佬嚟,你即刻玩X完!」昨晚夢夢現身時對於「企跳」一事發爛渣,堅稱自己是落車並非跳車,更擺款示意工作人員推開記者,充滿火藥味!

戴夢夢於5月底被《好報》拍得在街頭發男友Ricky脾氣,做出四度剝裙的驚人壯舉,至上月尾她才表示發脾氣才做出「能人所不能」的行為,實不應該這樣做。惟講完不夠幾日,最新一期《好報》再拍得她與Ricky在上月23日晚上,又在街頭吵大鑊,Ricky揸車回家期間,身為乘客的夢夢三度打開車門「企圖跳車」,Ricky見女友行為過火,立即爆粗鬧爆她:「你點對我呀?我揸緊車你跳車?你閂唔閂X門呀?我話X畀你聽,如果有差佬嚟,你即刻玩X完!」

「我只係想落車」

夢夢「企跳」事件爆出,即全城熱議,女主角夢夢昨晚在銅鑼灣一活動現身時,面對記者提問全程擺款兼發爛渣,對「企跳」一事回應說:「冇乜嘢啫,唔係大件事,啲相係上個月影到,我哋都唔記得喇!(又嗌交?)情侶少不免有摩擦,小事!」問她是否覺得行為過激?她顯得愈來愈躁:「你哋問埋呢啲問題,我唔答!(點解次次出街都嗌交?)點解你哋成日影我吖?(點解打開車門『企跳』?)唔係,我只係想落車。」

「企跳」1 菲林明道
  • 「企跳」1 菲林明道
「企跳」2 天后廟道
  • 「企跳」2 天后廟道
「企跳」3 雲景道
  • 「企跳」3 雲景道

問她是否知道犯法?夢夢立即怒睥記者,令現場充滿火藥味,並說:「總之好小事,我哋感情好好。」並示意工作人員推開記者,當記者再次圍埋再追問她跟Ricky何時結婚?夢夢表示不想再講,問是否不滿Ricky未辦妥離婚?她即呼喝記者,沒有理會問題:「畀我行」當有記者表示以後不再問她問題時,夢夢始死死地氣說:「私人嘢唔講喇!」

星街互罵 <br>Ricky與夢夢在街頭大吵,他軟硬兼施才氹掂女友上車。
  • 星街互罵

    Ricky與夢夢在街頭大吵,他軟硬兼施才氹掂女友上車。
  • 放大圖片
上車後夢夢(右)突然爆喊與Ricky再鬧過。
  • 上車後夢夢(右)突然爆喊與Ricky再鬧過。

男主角話普通嘢

在此之前,夢夢昨日先現身韓國天王Rain的演唱會發布會,當她被問到是否嬲男友因未辦妥離婚而發脾氣?為何「企跳」?是否知道犯法?等問題時,她煞有介事刻意迴避,只說「唔答、唔答」即告離去。至於幾乎被夢夢玩謝的Ricky回覆本報時,竟然覺得夢夢「企跳」是「碎料」:「其實呢啲嘢成日都影到,我覺得好普通,我食緊飯,唔講喇,拜拜!」

Ricky與夢夢開完餐後又嘈過,還出手推推撞撞。
  • Ricky與夢夢開完餐後又嘈過,還出手推推撞撞。
春園街推手
  • 春園街推手
戴夢夢昨晚出現時死口唔認三度企圖跳車。
  • 戴夢夢昨晚出現時死口唔認三度企圖跳車。
新一期《好報》再爆戴夢夢失控,擬三度跳車。
  • 新一期《好報》再爆戴夢夢失控,擬三度跳車。

由街頭鬧到返歸

事緣上月23日晚,「朱夢」現身灣仔星街先來一輪罵戰,二人其後開車往春園街晚膳,食飽儲夠力氣後,他們再嘈過。糾纏數分鐘後,夢夢終肯上車返歸。惟Ricky的保時捷座駕駛至菲林明道和駱克道交界燈位時,在黃轉紅燈期間,身為乘客的夢夢突然打開車門,只見二人在車廂中拉扯並傳出破口大罵聲,到轉綠燈時,雙方仍擾攘起碼兩、三分鐘Ricky才開車直駛大坑方向。

駛至大坑永興街,Ricky的「波子」愈揸愈快又胡亂Cut線,險象環生。夢夢跟住把行動升級,當駛至天后廟道時再次打開車門,令情況更為驚險。數分鐘後駛至家門口對出的雲景道,夢夢二不離三,在行駛期間再玩嘢第三次打開車門「企跳」,Ricky即時急急煞掣停車,最後搞到Ricky破口大罵,夢夢才肯罷休。

文:專案組

攝:追蹤組

鍾意就快D Share啦!