掃呢頁CODE去手機

2016年1月19日 星期二

崔建邦:【絕世好女友】唐詩詠吐8年烏氣 __,崔建邦,唐詩詠,

唐詩詠最為人知嘅戀情莫過於呢兩段,分別係過去式崔建邦,同埋現在式洪永城!next1/1pre詩詠同崔建邦糾纏咗8年!next1/1pre網上更有潮文《有一種女朋友叫唐詩詠》大讚詩詠長情!next1/1pre當時嘅詩詠勁Pure勁True!next1/1pre結束咗之後女方事業愛情反而一帆風順喎!next1/1pre依家同洪永城一齊,網民都好Buy!next1/1pre詩詠女人味極濃!佢哋都真係好襯 ...


唐詩詠最為人知嘅戀情莫過於呢兩段,分別係過去式崔建邦,同埋現在式洪永城!

next 1/1 pre

詩詠同崔建邦糾纏咗8年!

next 1/1 pre

網上更有潮文《有一種女朋友叫唐詩詠》大讚詩詠長情!

next 1/1 pre

當時嘅詩詠勁Pure勁True!

next 1/1 pre

結束咗之後女方事業愛情反而一帆風順喎!

next 1/1 pre

依家同洪永城一齊,網民都好Buy!

next 1/1 pre

詩詠女人味極濃!佢哋都真係好襯!

next 1/1 pre

崔建邦最長的一段感情,莫過於是曾離合多次、糾纏八年的唐詩詠。唐詩詠自結束八年情後,事業和愛情都得意。除最近在無綫新劇《鐵馬戰車》孭重飛擔任女主角外,最為人關注的,莫過於與洪永城愈見浮面的戀情。

去年洪永城和唐詩詠被指暗撻兼同居,有指男方為遷就女方,特意由港島區搬往唐詩詠住所附近的西貢區。雙方雖然否認同居,卻未有否認戀人關係,兩人的關係更逐漸浮面!洪永城在台慶公開感謝對方的體諒,唐詩詠更獲網民力捧為「中國好女友」,指她每次拍拖夠長情之餘,又對男友溫婉體貼,網上更流傳潮文《有一種女朋友叫唐詩詠》來大讚她。

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!