掃呢頁CODE去手機

2016年1月19日 星期二

加讚圓圓孖B曝光 英文名別具心思 __,圓圓,高圓圓,

蔡加讚與太太汪圓圓和一對孖仔亮相喇!next1/1pre蔡加讚與太太汪圓圓及孖仔合照。next1/1pre蔡加讚抱着一對寶貝甜入心,兩個孖仔真係好唔同表情喎。next1/1pre甄子丹(左起)、汪詩詩、汪圓圓和汪媽媽等待孖仔出世前一刻。next1/1pre蔡加讚陪汪圓圓待產時好緊張。next1/1pre蔡李惠莉(左起)、蔡加怡陪伴汪圓圓等待孖仔出世。next1/1pre蔡加讚(Karson)太太汪 ...


蔡加讚與太太汪圓圓和一對孖仔亮相喇!

next 1/1 pre

蔡加讚與太太汪圓圓及孖仔合照。

next 1/1 pre

蔡加讚抱着一對寶貝甜入心,兩個孖仔真係好唔同表情喎。

next 1/1 pre

甄子丹(左起)、汪詩詩、汪圓圓和汪媽媽等待孖仔出世前一刻。

next 1/1 pre

蔡加讚陪汪圓圓待產時好緊張。

next 1/1 pre

蔡李惠莉(左起)、蔡加怡陪伴汪圓圓等待孖仔出世。

next 1/1 pre

蔡加讚(Karson)太太汪圓圓昨日誕下孖仔,蔡家一片喜氣洋洋,成為兩子一女爹哋的加讚被問到心情,他說:「見證兩個小生命順利誕生,我感到非常開心同感動,母子平安健康良好!自己同家人亦感到無比喜悅,希望佢哋健康快樂地成長!」

而圓圓則開心得不敢相信,她說:「依家感到好安心,兩個兒子體重分別有6磅同6.5磅。因為見到兩個BB都好健康,自己剛剛生完覺得好攰,暫時喺家人同老公照顧下喺醫院好好休息,感謝大家關心、祝福。 」

孖B似爹哋

問BB似邊個?圓圓與奶奶蔡李蕙莉均覺BB似爸爸,圓圓說:「覺得兩個BB都好似爸爸,佢哋暫時未開眼,但已經見到鼻同嘴輪廓,同爸爸好似樣!」

孖B英文名分別是Christian及Kameron。被問改這個名的原因?加讚說:「Christian係上一胎時已經同圓圓諗好,生男取名Christian,生女取名Celine,所以今次大仔就用咗Christian呢個名字。而Kameron,字頭由『C』改為『K』, 原因佢哋係孖胎,個名唔想太相近,希望保持佢哋獨特個性。(中文名呢?)仲未改,覺得中文名好重要,要慎重思考。」觀乎相片,「大哥」Christian keep住口擘擘,「細佬」Kameron就嘴扁扁咁,勁萌。

半身麻醉剖腹產子

被問順產或剖腹?圓圓說:「醫生建議孖B開刀比較合適同安全,所以半身麻醉剖腹產子,但今次較上一次生Celine時會辛苦一啲。(會餵人奶?)會。(BB係咪identical twins?)兩個BB好似樣,但係唔係identical twins(同卵雙胞胎)。醫生話要遲啲先確定到。」

雙倍興奮雙重喜悅

問加讚、圓圓做第二任父母心情與第一次有何不同?兩人異口同聲說:「心情一樣咁興奮,無論第一任同第二任都係我哋人生嘅重要階段,今次亦因為係Twins嘅關係,雙倍興奮雙重喜悅,佢哋出生一刻更係難以形容!」問是否能分辨兩個兒子?圓圓及嫲嫲表示未識分辨,但身為父親的加讚已經識分,而且覺得他們分別很大,並說:「個樣完全唔同。」

多抽時間陪圓圓

廿四孝老公蔡加讚陪太太汪圓圓入產房,他說:「有陪太太圓圓入產房,亦有為兩個寶寶剪臍帶,都會將多啲時間陪太太同BB,盡量將手頭嘅工作調動吓。(送咩獎勵太太?)覺得母親偉大,因為整個過程見到佢好辛苦。會多抽時間陪伴太太同BB。」至於會送甚麼給太太,他表示待BB和媽媽出醫院後會有安排!問何時出院?蔡加讚說:「暫時未知道,休養好就出院。」

請教蔡李惠莉教育方法

問日後如何培育孩子成才?圓圓說:「會請教奶奶,覺得奶奶教得Karson很好!所以已經知道培育的秘笈,就是請教奶奶!」圓圓又透露大女Celine已見過兩個細佬,她非常雀躍並大叫baby、baby…問會否為孖B舉行百日宴?加讚說:「暫時未有諗,依家太太都專心養好身體先。」

趕得切新年逗利是

之後,圓圓衷心感謝大家的關心和祝福:「我哋感到非常開心,Christian同Kameron喺1月18日順利誕生,係上天畀我哋嘅禮物。佢哋都係Lucky baby!能夠喺農歷新年前出生,趕得切逗利是!喜上加喜!」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

 http://on.cc/redirect/entertainment 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!