掃呢頁CODE去手機

2016年1月19日 星期二

楊千嬅:獲頒女性傑出大獎 千嬅韓遊暴食搏唔撈 __,楊千嬅,千嬅,

楊千嬅獲頒「2016亞洲女性傑出大獎」,坦言會將獎項與家人分享。next1/1pre楊千嬅獲獎感到好興奮。next1/1pre楊千嬅笑言韓國之旅後,體重增加了。next1/1pre楊千嬅笑言在韓國旅行期間食到停唔到口。next1/1pre千嬅希望用自己的鬥心感染身邊人。next1/1pre楊千嬅永遠都是大笑姑婆。next1/1pre千嬅係咪肥咗?next1/1pre歌手楊千嬅獲「2016亞洲女性傑 ...


楊千嬅獲頒「2016亞洲女性傑出大獎」,坦言會將獎項與家人分享。

next 1/1 pre

楊千嬅獲獎感到好興奮。

next 1/1 pre

楊千嬅笑言韓國之旅後,體重增加了。

next 1/1 pre

楊千嬅笑言在韓國旅行期間食到停唔到口。

next 1/1 pre

千嬅希望用自己的鬥心感染身邊人。

next 1/1 pre

楊千嬅永遠都是大笑姑婆。

next 1/1 pre

千嬅係咪肥咗?

next 1/1 pre

歌手楊千嬅獲「2016亞洲女性傑出大獎」,對於獲獎感到開心,是人生一個很大的鼓勵,因為作為一個女性,能在工作和能力上得到肯定是一個榮耀,這種感覺如同上次奪得「傑青」時一樣,並邀請了父母一同出席頒獎禮,因為呢個榮耀係應該畀父母同家人,尤其依家要當Working mama,絕對不可能一個人做明星又做母親,一定是家人給予很大信任,如母親會來家中幫手照顧小朋友,讓她能專心工作。

望到個仔鬥志返晒嚟

這個獎可以說是千嬅人生的一個階段及生日禮物,她說:「就快生日就42歲,係好大鼓勵,叫自己唔好氣餒,每個人都有氣餒同攰嘅時候,都有問自己係咪要退下來,但突然望到個仔好得意,就會叫自己繼續努力,有時真係好鬼攰,但一種堅持同力量,而呢樣嘢今日先發現原來可能感染到身邊朋友,無論媽媽、已婚或者職業女性都好,個個都會攰,但只要望到自己理想或滿足感,係大家鼓勵大家。」

兩公婆遊埠食唔停口

問在台上的英語演講詞是否早已準備?千嬅說:「當知道要出席今次頒獎禮時就準備好,但係個人狀態,因為尋晚先喺韓國飛返嚟,去放假,好開心吃喝玩樂,一日食七餐,食到半夜仲食步隊鍋,以為我退休,食到似有咗咁,有肥到,今日紮住條腰咋。同埋好耐冇同老公去旅行,仲有兩對夫婦一齊去,所以食方面又多咗選擇。」

千嬅又分享老公的行街秘技:「佢話曲起個膝頭咁行會行快啲,所以長期要曲住狀態。(有冇大出血?)自己就冇,買畀個仔就多,我只係食嘢,食咗好多,食到驚,好少女明星咁食法,食到咁搏以為唔撈添,快嚟要Keep番,過年又食過。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!