掃呢頁CODE去手機

2016年1月19日 星期二

講身份戥子渝唔抵 河國榮:我係香港人 __,河國榮,

講身份戥子渝唔抵 河國榮:我係香港人河國榮:我係香港人 好驚廣東話消失港人愛張國榮,但來自澳洲、現年50歲的河國榮卻超愛港人,他87年發歌星夢來港,至今28年,對於近日台灣藝人周子瑜和羅志祥連環爆出身份問題,遭網友插爆,河國榮寄以同情。他昨日接受本報專訪,就直呼:「我係香港人。」河國榮不但愛港,更愛港人,希望新一代能救香港。藝人近日因為身份問題連番爆出兩岸風波,韓國女團TWICE的台灣成員周子瑜被 ...


講身份戥子渝唔抵 河國榮:我係香港人



其他影片:>>






河國榮:我係香港人 好驚廣東話消失

港人愛張國榮,但來自澳洲、現年50歲的河國榮卻超愛港人,他87年發歌星夢來港,至今28年,對於近日台灣藝人周子瑜和羅志祥連環爆出身份問題,遭網友插爆,河國榮寄以同情。他昨日接受本報專訪,就直呼:「我係香港人。」河國榮不但愛港,更愛港人,希望新一代能救香港。

藝人近日因為身份問題連番爆出兩岸風波,韓國女團TWICE的台灣成員周子瑜被指是「台獨分子」遭內地網民抵制,她拍下道歉片段仍未能平息事件。台灣的羅志祥上周四在內地出席電影首映,爆出一句:「我們都是中國人。」又再燃點中台兩地網民和粉絲爆衝突。對於國籍和身份是否要掛鈎,土生於澳洲,87年發歌星夢來港闖天下的河國榮,在這彈丸地居住了28年,娶了港妻組織家庭,昨日他在深水埗大牌檔接受本報專訪,對自己的身份高呼:「我係香港人。」



■澳洲人河國榮昨日在深水埗舊區的大牌檔接受訪問,表示超愛香港、超愛香港人。攝影:陳志嵐

明顯係被迫道歉對於周子瑜和羅志祥因為身份問題遭網友鬧爆,河國榮表示有留意報道:「如果台灣人話自己係中國人,好明顯係怕中國政府,暫時嚟講,台灣真係唔係中國,但香港真係中國,香港同台灣係兩件事,香港人承認佢係中國人係OK,但台灣未係,但逼佢哋講出其實係唔啱,佢哋講出嚟,幾乎全世界都知佢哋係被迫講,唔會有人信。台灣有個女仔(周子瑜)係被迫道歉,因為佢揮緊台灣旗,明顯睇到佢間公司突然喺內地冇得撈,逼佢唔好揮台灣旗,就話佢係中國人,錢係萬能。」

河國榮曾說過香港絕望指標達八十巴仙,但經過毛記《分獎禮》,這個指數有下降到七十多巴仙,他說:「畀到好多香港人新嘅正能量去面對將來,本來大家幾乎放棄,但𠵱家大家仲有少少希望。」河國榮又說:「香港仍然有希望,下一代可以救香港,但係唔好用以前方法,要用新方法,新一代要認清楚問題喺邊,諗方法去解決,將社會提升,大家開心啲,生活搵到食,解決樓價、地產同租金問題。」他自爆早年差點做業主,但跟賣家往簽約期間,對方收到一個可多付30萬的電話,簽約告吹,所以他非常關心樓價問題。談到無綫,他又不後悔離開:「佢哋政策係唔會擺資源喺老外身上,我留低最多做甘草。」



■河國榮上周在毛記分獎禮中連中兩元,演繹《真.香港地》時更感動觀眾。資料圖片



■河國榮87年買了張單程機票來港,就沒想過離開。

唔想廣東話絕種反而河國榮擔心廣東話會絕種:「好多人話教中文要教普通話,香港人移民咗美加,佢哋仔女係識聽識講,但仔女再生嘅仔女就唔識,三代不保。如果香港幼稚園或小學實行用普通話教學,亦會三代不保,我好鍾意廣東話,我唔想見佢消失咗,我覺得廣東話非常重要,有佢特色同文化,希望可以keep好耐好耐。」

河國榮在《分獎禮》當晚以廣東話流利rap出《真.香港地》,回想收到毛記電視安排他挑戰這首歌時,河國榮反覆練習了四百多次,他邊唱邊感動萬分:「當中寫到『我同你同一種人』,我哋都係真港人。首歌唔係我揀,係香港人揀畀我,我起碼有十次,我一路練,一路眼濕濕,首歌意思真係無得頂。」他愛香港,更愛香港人:「可能講緣份,同香港人係夾,我87年5月31日嚟到就冇走,我都好鍾意香港人,人先最重要。」而最終他在「《分獎禮》連中兩元奪得「曲金曲獎」和「最受歡迎男歌星」獎,與MC仁壓軸獻唱《真.香港地》時又掀起全晚高潮,大團圓結局。

採訪:戴彩煥



■河國榮(左)去年應邀任何韻詩演唱會嘉賓。資料圖片


鍾意就快D Share啦!