網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年1月30日 星期六

嫁翟威廉?陳庭欣:要諮詢全香港人 __,庭欣,翟威廉,陳庭欣,

陳庭欣表示同翟威廉仲係了解中。next1/1pre馬國明(左起)、陳庭欣及Bob一同為節目《湊仔攻略》錄影。next1/1pre問陳庭欣係咪未揀定,佢話係大家幫佢揀定咗。next1/1pre陳庭欣話如果翟威廉邀請,佢都會去對方屋企拜年。next1/1pre藝人陳庭欣為節目《湊仔攻略》錄影,被問到緋聞男友翟威廉是否其結婚對象,庭欣坦言尚在了解中,更謂:「我要諮詢全香港人。(之後就結婚?)都要保鮮期。 ...


陳庭欣表示同翟威廉仲係了解中。

next 1/1 pre

馬國明(左起)、陳庭欣及Bob一同為節目《湊仔攻略》錄影。

next 1/1 pre

問陳庭欣係咪未揀定,佢話係大家幫佢揀定咗。

next 1/1 pre

陳庭欣話如果翟威廉邀請,佢都會去對方屋企拜年。

next 1/1 pre

藝人陳庭欣為節目《湊仔攻略》錄影,被問到緋聞男友翟威廉是否其結婚對象,庭欣坦言尚在了解中,更謂:「我要諮詢全香港人。(之後就結婚?)都要保鮮期。(唔驚年紀大生唔到?)唔會,35歲前啦,距離依家仲有7年。(未揀定?)唔係,只係大家幫我揀定咗。」

談到新年,庭欣表示若對方邀請也會到其家中拜年:「呢幾年都會成班人上去團拜,希望唔會斷。(到時鬆章畀未來奶奶?)我唔係好識打牌,所以係戥腳Top list,魚腩吖!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!