掃呢頁CODE去手機

2016年1月15日 星期五

【撳住心口】劉佩玥晒胸 著deep V寫揮春 __,劉佩玥,

【撳住心口】劉佩玥晒胸著deepV寫揮春2016-01-1517:58:00HKT(攝影:曹家誠)劉佩玥晏晝同陳展鵬、陳爽及湛琪清出席活動,即場示範用毛筆寫揮春,著咗件deepV裙嘅劉佩玥,响寫嗰陣,要用手撳住心口,防止走光,雖然係咁,但佢都唔覺自己著錯衫!講到農曆新年有咩節目,佢話:「新年雖然要開工,但自從舊年試過返去派利是後,覺得原來派俾人都好開心,所以今年都預咗四位數預算去派。」問到好姊妹陳 ...


【撳住心口】劉佩玥晒胸 著deep V寫揮春

2016-01-15 17:58:00 HKT



(攝影:曹家誠)

劉佩玥晏晝同陳展鵬、陳爽及湛琪清出席活動,即場示範用毛筆寫揮春,著咗件deep V裙嘅劉佩玥,响寫嗰陣,要用手撳住心口,防止走光,雖然係咁,但佢都唔覺自己著錯衫!

講到農曆新年有咩節目,佢話:「新年雖然要開工,但自從舊年試過返去派利是後,覺得原來派俾人都好開心,所以今年都預咗四位數預算去派。」

問到好姊妹陳瀅近排同何猷亨打得火熱,劉佩玥稱的確呢排見少咗對方,咁有冇覺得被冷落?佢笑言:「唔會,佢見我仲多個見佢,因為佢愛我多啲。」

劉佩玥更指猷亨搶咗佢老婆(即係陳瀅),都未同佢算帳,不過最緊要都係佢錫陳瀅咁就無所謂啦!佢又話目前冇諗住自己嘅感情生活,暫時事業為重喎!














鍾意就快D Share啦!