掃呢頁CODE去手機

2016年2月17日 星期三

最愛老婆 風流導演真情剖白 錢國偉: 1個搞 8個點做吖? [FACE - 456 - 專訪] __,錢國偉,MF,

真人騷最愛老婆 風流導演真情剖白 錢國偉:1個搞8個點做吖?上次訪問錢國偉是十年前《美女廚房》年代,轉下眼,肥導演53歲,卻一點也看不出來已經年過五十。人生得肥頭耷耳、得得意意固然着數,另一個讓錢國偉不顯老的重要原因,是他呢度十年、嗰度十年,呃呃氹氹好拿手扮後生。說起做《美人魚》執行導演緣於與周星馳識於微時:「我廿年前入無綫做《430穿梭機》已經識佢……」其實錢國偉入無綫時才19歲,周星馳做《43 ...


真人騷

最愛老婆 風流導演真情剖白 錢國偉: 1個搞 8個點做吖?

上次訪問錢國偉是十年前《美女廚房》年代,轉下眼,肥導演 53歲,卻一點也看不出來已經年過五十。

人生得肥頭耷耳、得得意意固然着數,另一個讓錢國偉不顯老的重要原因,是他呢度十年、嗰度十年,呃呃氹氹好拿手扮後生。

說起做《美人魚》執行導演緣於與周星馳識於微時:「我廿年前入無綫做《 430穿梭機》已經識佢……」其實錢國偉入無綫時才 19歲,周星馳做《 430穿梭機》明明已經三十幾年前!

問他和去年新婚的老婆陳宛蔚相差多少年,他說:「咪十零年……」其實陳宛蔚現年 33歲,兩公婆相差整整廿年!

53歲還喜愛夜蒲喜愛打機,我沒想到連錢國偉也有認老的時候,說自己是 party animal晚晚蒲到三、四點一樣得,因為老人家瞓六、七粒鐘就夠。不過自從去年和自己一手捧出來的味之天使陳宛蔚結婚,「蒲」的定義從此再不一樣:「以前落去係識朋友,幾時都話識多個朋友好過識多個敵人,做咗朋友先,性嘅嘢第時先至諗……𠵱家有老婆,梗係一啲猶疑都唔會有!」

人可以拒絕長大,沒法拒絕的是經歷。

五年間,他說他試過陳志雲案協助調查三十粒鐘、試過被大台停職留薪、試過放棄樹大好遮蔭獨自向外闖,於是也就試過有那麼一刻,特別不想一個人,特別希望身邊有個人陪:「每個人都實有呢一刻,只係想打俾呢一個人……當我喺 ICAC走出嚟,所有朋友都喺度,但我最掛心係點解佢唔喺度……等你哋仲成日話我一個拖八個,大佬吖!一個搞八個點做吖?」

好哋哋深情一刻,做咩又攞一個搞八個出嚟講?

三十年前,我係星爺沙包。

沙包變執導

仲記唔記得當日點收到周星馳個電話,請你導演《美人魚》?

我識星爺廿幾年㗎喇,喺《 430穿梭機》度識,當時我啱啱入 TVB。我一個死𡃁仔一入行去兒童節目做助導,星爺就係兒童節目尾期,相處咗年零佢就出咗去拍電視劇,之後大家再冇聯絡……不過嗰年玩得好開心㗎!

玩啲咩呢?

嗰陣時大家後生,講下笑,佢練搏擊泰拳,當我係沙包打下囉!之後冇聯絡,撞到一、兩次都係好平和咁打個招呼。跟住年幾前佢打俾我,話有睇過我啲嘢、見過我扮 PSY,都古靈精怪有啲嘢諗,不如大家一齊搞啲嘢喎……佢身邊好多唔同嘅人,佢想聽下唔同人意見,想磨擦唔同火花。

相隔廿幾三十年再見,搵唔搵得番當年感覺?

佢唔係穿梭機嗰個年青人喇,佢已經係一個智者。我覺得佢係一個隱居深山嘅智者,佢𠵱家講嘢好慢,好少,我覺得佢放慢腳步就係享受緊人生,而佢啲人生就係電影,佢每一秒都諗緊電影㗎。

佢唔多出聲,你哋估唔估到佢想點?

冇錯喇,智者就真係估佢唔到嘅……我哋同佢拍戲嘅 crew的確係每日都估緊佢想點嘅……通常佢冇咩反應,佢唔嗌嚟過,咪就係得囉!

新婚四個月《蘋果日報》圖片

會唔會好難捉摸?你哋捉唔到路時佢會唔會爆粗?

其實都幾好玩嘅,成日估估下。咁有時一、兩個 take佢就話 ok,就會覺得好有成功感。講真,邊有導演輩唔鬧人㗎?邊有香港人唔爆粗㗎?佢俾人講到似嗰啲噴火怪獸,我又唔覺囉!我覺得同佢拍戲呢四個月係一種修練,朝朝早都唔知佢想開邊瓣,但係你睇到,佢啲戲唔係淨係男女主角紅,因為佢睇人、調配人係一流,所以閒角同其他側跟嘅人都俾佢用得好奇妙。佢同個阿嬸傾偈可以偈兩粒鐘,佢又會見到個鬼佬老臨應該做到戲,聽佢講調佢去做第二個角色又真係做到喎,佢唔係我哋咁,淨係望個女主角、淨係同靚女傾偈啫嘛!

咁你呢四個月學到啲咩?

忍耐囉……(忍星爺?)所有嘢,其實電影不嬲要忍耐,大製作更加係啦。好多時拍好多 take,所以咪要忍耐囉……最多嗰個 take要五、六十個,到底點解過唔到,我同林子聰都唔明,不過最後剪出嚟就真係見到好咗啲……

係真唔係呀?

見仁見智啦呢啲嘢,好似有場戲咁,係張雨綺嘅,本來嗰兩、三版戲悶到阿媽都唔認得,星爺就係改咗鄧超小小動作,結果成場戲好笑咗,所以佢係周星馳,華人世界都睇佢嘅戲,唔係冇原因。

喺 ICAC三十粒鐘,睇盡人情冷暖。

古惑兄弟團《蘋果日報》圖片

終於等到套戲上,有冇好興奮?有冇覺得從此以後人生會改變?

當然呢個機會係夢寐以求,你知唔知大陸幾多人追蹤星爺,話唔收錢但求幫佢做嘢呀?太多啦,冇理由帶住一隊唔收錢嘅兵㗎!我唔敢講係唔係新嘅一頁,但係我想試唔同嘅嘢,今次俾我試到。你諗下,愛情、動作、笑片、 IIB我乜都試過喇……

點解唔去試拍三級片?

我成日覺得除晒就唔好睇㗎喇……

所以你都幾寃枉,因為個樣、因為身邊多女,俾人話鹹濕導演?

係成日去大陸,啲人都話你拍開《夜蒲》,咁《一路向西》都係你㗎我話唔係,《一路向西》唔係我,《肉蒲團》都唔係我嘅, Ok?我唔係鹹濕導演,葉念琛係旺角活地亞倫,我就係香港死肥仔。

喺電視台風生水起,去到電影圈亦都撈得掂,覺得自己最大代表作,係唔係今次拍到星爺?

我鍾意我喺電視台嘅作品,《獎門人》系列,《美女廚房》,個個都知個個都睇過,電影真係未有,畢竟我出嚟拍戲都係得三年幾啫……

做得好哋哋點解會離開 TVB?

咪就係當年嗰個咁嘅誤會,俾人帶咗去 ICAC協助調查……遇到呢啲嘢,大機構梗係要停職留薪,又做唔到嘢,又出唔到街,因為好多你哋啲行家喺屋企出面等我……又見識到啲人情冷暖……

真.喜愛夜蒲

真係見識到人情冷暖?

梗係有!電話小響咗好多,返去 TVB行下,啲人直情見到我調頭走……邊個我唔講喇,以前好 friend㗎。嗰一刻你咪見到邊啲係朋友,邊啲唔係朋友……伊健、珊珊、 Big 4唔使講珊珊搵車接送我, Big 4嗰晚開騷係我導演,我喺嗰個機構( ICAC)俾人扣留三十粒鐘……

嗰三十粒鐘飲咖啡?

我唔飲咖啡,淨係飲茶囉,最恐怖就係三十粒鐘乜都唔俾我做……梗係一個人啦,唔通搵埋朋友同你打麻雀咩!電話又收咗,又唔俾我瞓,唔好話三十粒鐘,三粒鐘都難捱!我當其時同 Big 4導緊演唱會,冇嘢做,咪一個人跟住個 rundown由第一首歌唱到完場囉……律師同我講咁調查法輕則幾個月,重則搞幾年,咁點嘛?叫我喺屋企吽幾年吖?嗰一刻,幾個人都同我講唔好等,出去拍戲啦……嗰一刻我唔知大機構( TVB)想點㗎嘛,點知佢會唔會炒我呢?

你咁多路數咁多朋友照,炒又有咩好驚?

嘩,嗰一刻你知唔知幾驚?嗰陣時我喺大機構唔係話大,但點都有自己位置吖,大機構又多 support,要美術有美術,要演員有演員,從來冇諗過喺呢棵大樹走出去㗎!走出去喎,風雨飄遙㗎嘛……出去拍戲冇人應承我可以拍一世,但係喺大機構無功無過可以一世喎!淨係嗰下舒服,我都冇諗過走電視台做得唔好,佢哋會同我講下次好啲,電影一次唔好,冇下次㗎喇!拍電影唔退得㗎,一退出面幾千幾萬個𡃁仔揸住部 iPhone拍緊嘢㗎!

千萬個女仔電話,只得一個可以打!

點只一拖八(網上圖片)

TVB係唔係你第一份工?

咁又唔係,我十九歲入 TVB,之前喺尖沙咀一間叫「精益」嘅眼鏡鋪賣咗幾個月眼鏡,嗰啲嘢我做唔嚟㗎……本來我諗住去考皇家香港警察㗎,我當年已經係呢個身形,諗住考到入去再減,不過過唔到體能啫嘛……

做咁多年嘢,都係朋友多,未遇過有敵人?

真係冇喎,就算係施念慈、陳靜嗰啲,開工理念唔同係有,你話我見到你就覺得好憎嘅真係冇。我都係想件事好,你話要做得成件事,係多個朋友好,定多個敵人好?咁樣又唔係話好委屈,係唔可以亂講嘢、係要收藏得好啲,唯一可以講真話咪留番屋企同太太講囉,所以我覺得我太太仲委屈啲,佢係唯一要受我氣嘅人。每個人都要有個發洩點嘅,所以伊健會打機,我都鍾意打機,或者蒲。

你 53歲,仲蒲、仲拍《喜愛夜蒲》,唔攰嘅咩?

我唔攰喎,邊個話 53歲唔可以出去飲下酒,同人哋傾下嘢呢?我老㗎喇,瞓六、七個鐘就夠,夜晚都仲係玩到三、四點㗎。唔想飲到咁傷身,所以我咪要猜枚叻啲,最後瞓低嘅咪就係佢囉……呢個就係夜蒲嘅真經喇。

廉署一日遊《蘋果日報》圖片

有太太以後,佢唔會管住你咩?

佢冇,但係我會自己管自己。因為我𠵱家唔係一個人喇……我會將啲注意力擺晒喺做嘢度,因為想太太好,我就想我做嘅嘢更加好,我做得好,佢生活就會好……

以前呢?注意力喺邊?

以前梗係玩

玩咩呢?女人?

呢個世界好多嘢玩㗎!淨係女人咩?首先玩女人嘅定義係咩呢?出去玩識多啲朋友都唔算玩女人喎!你認為當今女性主動多定男性主動多呢?如果係女性主動嘅,會唔會係女人玩男人呢?

咁你結婚前出去玩,多唔多俾女人玩?

多㗎,我以前上司多數係女人,珍姐吖、樂小姐、 Sandy Yu個個都玩我,訓練我成鋼㗎!我女人緣的確係好嘅,都係嗰句,做咗朋友先,多個朋友點都好過多個敵人,性嗰啲嘢,就打後至諗喇……

有老婆之後呢?淨係交朋友唔諗性?

梗係小小猶疑都唔得!

既然都年過五十,玩得咁開心,點解要結婚呢?

單身嘅時候,每個人都一定有,過時過節啦、寂寞起上嚟啦、或者病……拎起個電話,咁多冧巴喺電話度,但係唔知打俾邊個好……有千千萬萬個女仔電話,但係唔打得,惟有呢個係打得……

陳宛蔚就係嗰個人?

係,好多 moment都係。上山嘅獵人始終有一日要落山,要返屋企嘅。

陳宛蔚俾你嗰下「好彩身邊有你」嘅感覺係邊下?

好似拍戲一樣,就係我喺 ICAC嗰三十個鐘走出嚟,林珊珊派車接我出嚟,成班朋友幫我 book咗一間房,同我慶祝亦都係俾我住一排先。成班朋友歡迎我返嚟,伊健、嘉樂、阿 Lo(林曉峰)嚟晒喎,約都約唔到咁齊人,嗰下好熱血,但係有一個……咦,平時好關心我、成日打俾我嗰個唔喺度嘅?我諗咩伊健一睇就知:「你個 friend打咗嚟佢仆緊嚟㗎啦,不過仆住嚟時拗咗柴……」跟手我就見到佢跛住跛住咁入緊嚟,嗰一下……嘩……

「嘩」即係點?

佢一路等緊我消息㗎……呢件事係我人生最低,係一個苦難,由高處跌到坑渠嘅一下,除咗嗰班朋友,係有一個人無條件咁等緊我……等你哋成日話我一個拖八個,大佬呀,擺到明就係宣傳啦,點樣可以一個人搞八個呀?

一叮成名作圖片

女上司湯丸圖片

首先你要……

可能是言者無心,不過聽者絕對有意,錢國偉講起嘢上嚟硬係覺得好曬命。

「都話冇女仔黐埋我度囉!不過男仔就好想坐埋嚟我張枱,因為多女吖嘛……」

「電話簿入面有千千萬萬個女仔電話,不過唔知打俾邊個好……」

「一個拖八個,你估唔攰㗎?一個搞八個,你話俾我知,點做呀?」

要體會錢國偉的苦況,首先你要電話簿有千千萬萬個女仔電話,首先你要一出聲就可以 call到八條女出嚟。

撰文:朱小博

攝影:范仲良

形象: Bryan@the Flaming

場地提供: Little Vegas


鍾意就快D Share啦!