掃呢頁CODE去手機

2016年2月17日 星期三

祖兒上《我是歌手4》 克勤開口勸參加 __,我是歌手,容祖兒,祖兒,李克勤,克勤,

祖兒落實會參加《我是歌手4》,有傳以天價150萬人民幣一集參賽。next1/1pre克勤不停勸祖兒參加,最終冧掂對方參加。next1/1pre天后容祖兒一直有傳會以後補身份參加湖南衞視節目《我是歌手4》,而今日終於由祖兒經理人霍汶希口中證實祖兒將以踢館歌手參賽:「其實《我是歌手》都搵咗祖兒好多年,節目一直都好有誠意,但因為之前時間難配合所以冇參加,祖兒都有諗過自己勝唔勝任到,但今次有克勤一齊就放心 ...


祖兒落實會參加《我是歌手4》,有傳以天價150萬人民幣一集參賽。

next 1/1 pre

克勤不停勸祖兒參加,最終冧掂對方參加。

next 1/1 pre

天后容祖兒一直有傳會以後補身份參加湖南衞視節目《我是歌手4》,而今日終於由祖兒經理人霍汶希口中證實祖兒將以踢館歌手參賽:「其實《我是歌手》都搵咗祖兒好多年,節目一直都好有誠意,但因為之前時間難配合所以冇參加,祖兒都有諗過自己勝唔勝任到,但今次有克勤一齊就放心好多,克勤仲不停勸佢參加,所以佢最後都應承咗,輸贏都唔重要,最想係挑戰自己。」而祖兒今日已飛到長沙,明天將會進行第一次錄影,並以自己的國語歌《揮着翅膀的女孩》踢館,據知今次祖兒更是以天價150萬人民幣一集參賽。

而早已參加同一個節目的李克勤,就在微博率先洩漏玄機,祖先昨晚在微博甫上二人合照寫上:「下一站...」不足半小時後,克勤即轉發並留言:「下一站...我帶路...不過角色好像有點不一樣...」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!