掃呢頁CODE去手機

2016年2月10日 星期三

自稱月入 10萬 住男友 3千呎獨立屋  20歲 Cammi翻炒李蘊路 等嫁廣州富二代 [FACE - 455] __,Cammi,富二代,李蘊,謝芷蕙,MF,

雖然等嫁富二代Jaydan,但Cammi仍然非常敬業,訪問當日只得10度兼落雨,露膊晒腿?ok喎!封面自稱月入10萬 住男友3千呎獨立屋 20歲Cammi翻炒李蘊路 等嫁廣州富二代嫁個有錢人係好多少女嘅夢想,24歲李蘊去年就成功嫁給內地金融才俊羅冠章,懷孕5個月的李蘊更於上月與老公在海南島補擺喜酒,羨慕死好友宇宙G.E.M.和超蓮。10年出道做𡃁模的謝芷蕙(Cammi)同樣好命,11年被爆與陳冠希 ...


雖然等嫁富二代 Jaydan,但 Cammi仍然非常敬業,訪問當日只得 10度兼落雨,露膊晒腿? ok喎!

封面

自稱月入 10萬 住男友 3千呎獨立屋  20歲 Cammi翻炒李蘊路 等嫁廣州富二代

嫁個有錢人係好多少女嘅夢想, 24歲李蘊去年就成功嫁給內地金融才俊羅冠章,懷孕 5個月的李蘊更於上月與老公在海南島補擺喜酒,羨慕死好友宇宙 G.E.M.和超蓮。

10年出道做𡃁模的謝芷蕙( Cammi)同樣好命, 11年被爆與陳冠希拍拖半年令全香港人識佢, 13年變靚後在內地火速撻着富二代 Jayden,開鋪做老闆月入 10萬,閒時收過十萬手袋,豪遊韓國、日本、美國等地,與男友同居於廣州近 3千呎獨立屋,二人更已有結婚計劃,但就唔會學李蘊奉子成婚囉!

20歲的謝芷蕙( Cammi), 10年以𡃁模身份出道,更出過寫真集,不過銷量一般,至 11年爆出與陳冠希拍過拖,令當時仍讀中學的 Cammi忽然紅咗。

富二代 Jayden

與男友 Jaydan拍拖 2年半,感情穩定,「基本上我哋一日 3餐都一齊食,相處好好喎!」

去年中已秘密註冊結婚的李蘊,上月低調與老公羅冠章補擺喜酒,再高調宣布懷猴 B五個月。(網上圖片)

公屋出身嘅 Cammi正努力儲錢改善父母居住環境,嚟緊目標係儲首期!有富二代男友,實儲到嘅!《蘋果日報》圖片

「當我半個女咁照顧!」

之後 Cammi多在國內登台賺人仔,唱酒吧騷和淘寶模特兒統統做齊,期間識到現時男友、由美國回流並長居於廣州的內地有錢仔 23歲 Jayden,二人至今已拍拖 2年半。據知 Jayden家開製衣廠, Jayden家姐和 Jayden畢業後都打理家族生意。已有多年網上賣衫經驗的 Cammi,多得男友家人意見和幫助下,去年成功於廣州開設第一間實體店。

現時每月花一半時間留在廣州睇鋪的 Cammi,週一( 1日)接受《 FACE》訪問,表示已入住男友與其家人居住的 3千呎豪宅,「男朋友嘅爹哋、媽咪都好好人,佢哋當我係半個女咁照顧。之前都有同男朋友一齊去咗美國 New York同埋 Kentucky旅行,好開心,同佢家姐相處得好好!」只得 20歲的 Cammi已與男友有共識幾時結婚。「結婚唔會係呢一年,結婚計劃大概知道,但𠵱家大家太年輕,大家都是 22、 23歲,我們都有少少共識啦,但𠵱家我哋都想事業為重先,等我哋兩個自己賺到錢先。」雖然二人已對結婚有共識,但絕唔會似李蘊有餡至擺酒結婚!「唔會吧!絕對唔會!我哋將來會係結咗婚先有小朋友嘅!」

豪宅大花園

Cammi每月只有十多日留港,其餘時間唔係同男友四圍遊埠,就住喺男友與家人的 3千呎獨立屋,好大個花園㗎!(網上圖片)

狂晒包包

月前去美國旅行,行街 shopping是常識吧!(網上圖片)

揸波子

男友出入都以波子 Jeep代步, Cammi當然係座上客!(網上圖片)

明知 2個人食唔晒,但為博紅顏一笑, 3層蛋糕照送可也。(網上圖片)

男友貴為富二代,閒閒哋俾 Cammi早上驚喜,係送 14萬 Hermès手袋,港女係咪睇到眼紅?(網上圖片)

𡃁模出路

係人都知𡃁模長遠冇出路、有得揀其實邊個肯做𡃁模,所以唔只 Cammi,當年同期𡃁模一個二個走唔切轉晒行。

網上圖片

E Cup Baby做空姐

同李蘊好好感情嘅 E Cup Baby劉欣宜兩年前淡出娛圈轉行,加入香港航空做空姐,亦同作曲人陳小敏好事近。

網上圖片

浸大 E神教瑜伽

唔係女星小花一個二個轉行私教瑜伽,都唔知原來瑜伽教練咁好搵!最新退出賣肉行業加入私教瑜伽行列嘅就有浸大 E神 Carol。

網上圖片

Rainbow改咗名

當年上過《美女廚房》,自稱俾方力申抄過牌,同樣做過 Donut女嘅 Rainbow, 12年後中英文名都改晒,叫胡薾之 AnnaBella繼續 model工作。

採訪、撰文:娛樂組

攝影:攝影組


鍾意就快D Share啦!