掃呢頁CODE去手機

2016年2月10日 星期三

家姐有喜 陀 3個半月猴 B 下月停工養胎 關心妍飲奶奶花膠湯谷肥 [FACE - 455] __,關心妍,MF,

凸肚相暴光陀住3個半月猴B的關心妍,已經開始見肚。真面目家姐有喜 陀3個半月猴B 下月停工養胎 關心妍飲奶奶花膠湯谷肥09年與金融才俊楊長智結婚的關心妍,過了近7年二人世界終於有好消息,週三(3日)宣布陀住3個半月猴B。7月尾先到預產期,但始終係第一胎,全家都非常緊張。老爺奶奶同關媽媽輪流整補品,花膠湯燕窩唔貴唔飲,難怪話咁快肥了7磅!有老公養又有屋企人照顧,關家姐話下月就開始停工,安心養胎。咪仲 ...


凸肚相暴光

陀住 3個半月猴 B的關心妍,已經開始見肚。

真面目

家姐有喜 陀 3個半月猴 B 下月停工養胎 關心妍飲奶奶花膠湯谷肥

09年與金融才俊楊長智結婚的關心妍,過了近 7年二人世界終於有好消息,週三( 3日)宣布陀住 3個半月猴 B。

7月尾先到預產期,但始終係第一胎,全家都非常緊張。老爺奶奶同關媽媽輪流整補品,花膠湯燕窩唔貴唔飲,難怪話咁快肥了 7磅!有老公養又有屋企人照顧,關家姐話下月就開始停工,安心養胎。咪仲好命過陀住巨肚都要出騷嘅陳茵媺?

有奶奶煲花膠湯,好幸福呀!

關心妍與老公結婚接近 7年,一直非常心急想為楊家添丁,周圍問人請教生仔秘方,更試過停工專心造人,寧願要 B唔要獎,「我最想要 BB,一年又一年,老公都開始詐型……」

進補肥 7磅

雖然現今大把高齡產婦,不過關心妍 36歲先陀第一胎,真係要小心照顧。關心妍爆老公知道終於做爸爸後開心到喊,得一粒仔的老爺奶奶更加緊張,不斷幫新抱進補。

陀住 3個半月猴 B的關心妍狂食補品養胎,現時已重了 7磅,「我好俾心機谷肥自己,𠵱家已經 107磅,重咗 7磅都算 ok。奶奶每星期要我飲花膠湯,又開始食燕窩,我都好乖有食!有時口淡淡想食糖同零食,身邊都好多『懷孕警察』唔俾我亂食嘢!」

同老公結婚近 7年,終於等到小生命來臨喇!(網上圖片)

Jade早前同老公到大坑睇樓,希望換大屋迎接 BB。《蘋果日報》圖片

關心妍爆老公知道自己有咗後喜極而泣,做爸爸真係好開心喎!

推登台騷

暫時未知猴 B性別,關家姐除了努力谷肥自己同個胎,身體唔算特別強壯的她更計劃下月停工,避免操勞,「過完年等我做埋隻新碟,應該四個半月左右會停工,因為個肚會愈來愈大,都要停幾個月休息!都推咗幾個登台騷,老公唔想我去太遠,佢好擔心!」

關心妍陀 B初期幾乎日日嘔,嘔足成個月冇胃口,當時接咗好多聖誕新年騷唔推得,又唔可以公開,惟有解釋患上腸胃炎。其實錢幾時都有得搵,梗係安胎大過天

有咗 BB嘅關家姐,可以食晒一碟炸雞,大肚婆寧舍好胃口!(網上圖片)

Jade話自己想食雞蛋仔,老公即刻周圍撲去買。

Jade早前為 ISIS的受害人錄歌,希望多啲人關注受害者。(網上圖片)

馬騮仔輪住嚟

關心妍宣布陀猴 B,其實今年仲有唔少女星造人成功,猴 B陸續有來呀!

Jessica C.

JC同安志杰的 B女將於 3月出世,現時在美國安胎,早前同老公影咗輯黑白大肚相留念。

陳茵媺

為陳豪生到第三胎的陳茵媺,預計 BB 4月尾出世,暫未知性別,但無論仔女都決定封肚喎!

黃伊汶

預產期為 3月尾 4月頭的黃伊汶,宣布陀男 B,老公陳國坤已公開講明要追女,唔俾封肚。

李心潔

40歲高齡李心潔早前在微博宣布,為老公彭順懷有孖胎,但未有公開 BB性別。(網上圖片)

採訪、撰文:娛樂組


鍾意就快D Share啦!