掃呢頁CODE去手機

2016年2月25日 星期四

女神系 [壹週刊 - 1355] __,女神,M1,

Dress噏女神系不知何時開始,大家喜歡以女神一詞來形容超乎常人的美態,有種攝人的氣質,心地又好,不過衣著品味還未計算在內。當下不少列入「女神系」的女星,風格各異,靚唔靚果真見仁見智了。GOOD(上圖)鍾嘉欣鮮有地著出仙氣,來自Valentino早春系列的拼布花裙終於可一洗過去的娘味,若配上裸妝更具時代感。BAD紅黑配本來唔會出錯,可惜陳凱琳身形過分瘦削,穿起黑裙鬆泡泡,零線條可言,相信對策只有增 ...


Dress噏

女神系

不知何時開始,大家喜歡以女神一詞來形容超乎常人的美態,有種攝人的氣質,心地又好,不過衣著品味還未計算在內。當下不少列入「女神系」的女星,風格各異,靚唔靚果真見仁見智了。

GOOD(上圖)

鍾嘉欣鮮有地著出仙氣,來自 Valentino早春系列的拼布花裙終於可一洗過去的娘味,若配上裸妝更具時代感。

BAD

紅黑配本來唔會出錯,可惜陳凱琳身形過分瘦削,穿起黑裙鬆泡泡,零線條可言,相信對策只有增點磅。

陳瀅簡約印花裙配粉紅尖頭鞋,散發着小婦人的韻味,不過於她來說就略為成熟,我覺得 volumn shape對比較適合她囉!

Blugirl蝴蝶 print泡泡袖上衣$3,390

貼身衫配傘裙令高海寧凸顯到其身材優點,又不會太暴露,但短 boots卻令雙腿看來短了一截,梗係換對復古 mary jane搭帶鞋,夾番個 feel又可拉長線條。

Pretty Ballerinas閃石釦黑色絲絨尖頭鞋售價待定 from Twist

Jemery Scott這種玩味的設計確有趣,但唔多適合靚女 style的唐詩詠,她有種偏向仙氣類型,還是穿傘裙好看。

Maryling粉紅色幾何刺繡連身裙$9,660

Sport Chic

幾時都話,運動風帶着長青的活力,是潮流圈中不敗元素,絕對是跨性別、不同年齡層的時尚恩物。雖然運動配搭是萬變不離其宗,但要穿出時代感又非易事,錯配亦會淪落為不倫不類。

GOOD

針織、條紋配格仔好有 tennis裝味道, Kary以 Ports 1961春裝配 Celine高端運動鞋作配搭,無論顏色感覺都配合,靚得有型。

一身恍似日系打扮的蔣家旻,又百褶裙又 legging又波鞋,最奇係上身文青裝配搭,唔知想點!想扮山系應該配連帽衞衣嘛!

Superdry橙皮修身連帽衞衣$1,080

我明,這種配襯是 off duty style,雖然對雪靴已經好 out,不過我覺得萬綺雯只欠一件好有型的風褸,就可以避過老套嫌疑。

H&M軍綠色風褸$799

運動風切忌 full gear上陣,可以學黃浩然從配件入手,戴頂帽加對波鞋已經好到位,襯得 casual一點更帶出街頭玩味。

當正裝溝埋運動風,可以營造出一種 dress down感覺,就好似洪永城般一件具戶外風的夾棉西裝、帆布 sneakers隨意又有個性,加條運動棉質褲仲 perfect。

Adidas Originals by White Mountain灰色拼布棉褲$1,600

撰文:小草


鍾意就快D Share啦!