掃呢頁CODE去手機

2016年2月18日 星期四

【騷前騷後兩個樣】57歲麥當娜素顏曝光 __,麥當娜,

真‧麥當娜呀!next1/1pre真面目有啲跌watt喎。next1/1pre台上就勁醒神!next1/1pre警方開路。next1/1pre出車喇。next1/1pre好多人影相。next1/1pre車中有人反拍記者。next1/1pre天后麥當娜(Madonna)下午4時已經乘座駕往亞洲博覽館為今晚的演唱會綵排!由於昨日發生記者被保安推撞及保安被車碌腳的混亂場面,故在麥當娜出車半小時前,警察已 ...


真‧麥當娜呀!

next 1/1 pre

真面目有啲跌watt喎。

next 1/1 pre

台上就勁醒神!

next 1/1 pre

警方開路。

next 1/1 pre

出車喇。

next 1/1 pre

好多人影相。

next 1/1 pre

車中有人反拍記者。

next 1/1 pre

天后麥當娜(Madonna)下午4時已經乘座駕往亞洲博覽館為今晚的演唱會綵排!由於昨日發生記者被保安推撞及保安被車碌腳的混亂場面,故在麥當娜出車半小時前,警察已經嚴陣以待,出動廿名軍裝及便裝警員到場、架起鐵馬幫麥當娜開路。現場記者紛紛被趕到出面的馬路,禁止走近麥當娜座駕駛出的出口,記者的追蹤車亦被趕駛至隔籬街,現場還有8名酒店工作人員幫手維持秩序。

星味暴跌

雖然現場場面咁墟冚,不過成件事嘅亮點就落咗喺安坐座駕入面嘅素顏娜姐度。現年57歲嘅娜姐,雖然喺台上明艷照人,靚到「揼」一聲,不過原來落咗妝嘅娜姐,星味就跌到得番零,唔單止似番57歲,仲要塊臉勁浮腫同埋個下巴都勁鬆馳,睇嚟佢每次都要咁遲開騷,可能係因為要花好多時間執靚樣有關!

獲安排衝紅燈

呢個時候又講番麥當娜嘅座駕,佢駛離酒店時已獲警方封路配合,等其座駕可以暢通無阻駛往亞博,不過司機似乎唔多清楚安排,見到紅燈仍乖乖地將車停下,要勞煩便衣警員上前告知,才知道可以「衝紅燈」照行。期間一名坐在銀色座駕入面的外籍人士不時用相機反拍現場記者。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!