掃呢頁CODE去手機

2016年2月18日 星期四

猷亨避記者疾走搵車 陳瀅焗住揼雨 __,陳瀅,猷亨,

點解陳瀅同猷亨一啲都唔似熱戀中嘅情侶嘅?!next1/1pre其實離開會場嘅時候,陳瀅原本都想停低做訪問,可惜最後猷亨捉走咗女友。next1/1pre不過猷亨捉走咗陳瀅之後,佢並冇拖住陳瀅,反而由得女友遠遠墜後。next1/1pre就咁睇呢張相,仲以為佢哋唔識嘅添。而遠遠墜後,站喺黑暗中嘅陳瀅,望落都好陰公豬。next1/1pre推開玻璃門後,猷亨同陳瀅都係各有各走自己嘅路,完全冇任何親密表現。n ...


點解陳瀅同猷亨一啲都唔似熱戀中嘅情侶嘅?!

next 1/1 pre

其實離開會場嘅時候,陳瀅原本都想停低做訪問,可惜最後猷亨捉走咗女友。

next 1/1 pre

不過猷亨捉走咗陳瀅之後,佢並冇拖住陳瀅,反而由得女友遠遠墜後。

next 1/1 pre

就咁睇呢張相,仲以為佢哋唔識嘅添。而遠遠墜後,站喺黑暗中嘅陳瀅,望落都好陰公豬。

next 1/1 pre

推開玻璃門後,猷亨同陳瀅都係各有各走自己嘅路,完全冇任何親密表現。

next 1/1 pre

雖然女友着得咁少衫,又要焗住揼雨,但一心呼喚座駕嘅猷亨就完全冇發現。

next 1/1 pre

陳瀅只好靠自己嘅一雙小手遮風擋雨。

next 1/1 pre

猷亨係咁講電話,係咁講電話,而陳瀅就喺隔籬頭耷耷咁。

next 1/1 pre

就算唔使講電話,猷亨都冇乜點理女友,反而雙手插袋,而陳瀅嘅無奈亦浮晒面。

next 1/1 pre

陳瀅有幾凍,睇佢嘅動作就知道。

next 1/1 pre

不過企正佢隔籬嘅猷亨就好似唔係好知咁。

next 1/1 pre

呢張合照,已經算係猷亨最寬容嘅一張相。

next 1/1 pre

睇番DV畫面,二人等車期間全程都係冇交流。

next 1/1 pre

凍到冇朋友嘅陳瀅,最後選擇遠離猷亨,搵個有瓦遮頭嘅地方避雨。

next 1/1 pre

避走記者期間,猷亨一度搵交通警求救,陳瀅期間都好乖乖咁做佢嘅小女人,冇出過半句聲。

next 1/1 pre

娜姐呢個香港騷吸引咗好多城中名人及藝人熱捧,雖然陳瀅同何猷亨「高調」咁同埋四太梁安琪以及超欣齊齊睇騷,但陳瀅就同男友喺完騷前十分鐘左右,已經率先「低調」離開會場,未知是為了避開人流高峰期還是為了避開傳媒。

猷亨拋離陳瀅幾個身位

現場所見,猷亨行先離開,陳瀅則墮後,二人全程沒有拖手。期間記者一擁而上,欲請陳瀅做訪問,陳瀅本來亦想停步接受訪問,不過這個時候,猷亨竟然行番轉頭,更一手捉着陳瀅離開,畫面相當震撼。猷亨拉走陳瀅後,就沒有再拖過女友,二人一前一後步至玻璃門。

陳瀅全程遭冷落

雖然當時出面落住雨,同埋好多車泊喺出面,但猷亨全然未有理會陳瀅,期間由於發現座駕未到,只顧着不停打電話,木無表情,陳瀅只能呆在旁邊焗住揼雨及縮埋一嚿,感覺好似好凍咁。

一度求助交通警

不過一心想擺脫記者嘅猷亨似乎未有察覺,一支箭不斷向前衝,期間遇上交通警時,猷亨即時求救,並謂:「啱喇,我要求你救我。」不過交通警表現無奈,並反問:「你想點。」猷亨續答:「我等緊車,但車未到。」交通警聞言,即示意猷亨及傳媒返回行人路,不過猷亨似乎太心急未有為意,依然沿車路行走並等候座駕,二人一直各有各向前往(注意,期間一直未有拖手),行了大約100米距離。

陳瀅勁尷

期間,陳瀅雖然一度冇出聲,但從她縮縮吓的肢體動作,明顯感覺到佢真係好凍,眼見男友一心掛住等車,兼且面黑黑,陳瀅都相當無奈及尷尬,等等吓唔對路,只好自己找個有瓦遮頭的地方避雨兼等車,期間有記者問她「個騷好唔好睇」,她表示很好,並謂因為不知道下雨故沒有帶遮。

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!