掃呢頁CODE去手機

2016年2月26日 星期五

張智霖樂做靚靚魔童阿四跟出跟入 __,魔童,袁詠儀,靚靚,張智霖,王維基,

張智霖見魔童人有三急,就拖住阿仔去搵廁所。next1/1pre拖到實一實,驚死阿仔走失!next1/1pre張智霖驚阿仔凍,仲細心咁幫魔童整理好件外套!next1/1pre另一日,靚靚要去中環,老公張智霖就做司機載佢去。next1/1pre張智霖乖乖地喺車上等老婆。靚靚拎完嘢後就去會合老公,齊齊閃人!next1/1pre凍齡男神張智霖(Chilam)擁有不老娃娃臉,銀幕上的「Cool魔」魅力四射, ...


張智霖見魔童人有三急,就拖住阿仔去搵廁所。

next 1/1 pre

拖到實一實,驚死阿仔走失!

next 1/1 pre

張智霖驚阿仔凍,仲細心咁幫魔童整理好件外套!

next 1/1 pre

另一日,靚靚要去中環,老公張智霖就做司機載佢去。

next 1/1 pre

張智霖乖乖地喺車上等老婆。靚靚拎完嘢後就去會合老公,齊齊閃人!

next 1/1 pre

凍齡男神張智霖(Chilam)擁有不老娃娃臉,銀幕上的「Cool魔」魅力四射,現實生活中的他更是絕世暖男,對囝囝和老婆袁詠儀(靚靚)呵護備至,一啲都唔Cool !

日前傍晚六時許,Chilam一家三口出動到銅鑼灣,靚靚步入至愛的名店揀不停,Chilam和現年9歲的囝囝張慕童(魔童)陪伴在側,未幾囝囝人有三急,銀幕上Chok到爆的Chilam亦要像一般爸爸一樣,負責陪囝囝到洗手間,見他拖實囝囝急急往商場尋找洗手間,沿途兩仔爺有傾有講,待解決完再齊齊返店舖會合媽咪,及至靚靚付款買下心頭好後,兩仔爺先行往停車場取車,等電梯期間,Chilam擔心囝囝着涼,細心地幫他整理外套,盡顯父愛。

專車接送拍拖

除了愛護囝囝,Chilam對老婆亦相當細心, 另一日靚靚出動往中環,不用開工的Chilam做司機管接管送,靚靚在商店取了一袋戰利品後便急忙離開,原來老公一早駕車在樓下等候,兩公婆驅車走人趕往拍拖,享受二人世界。

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!