掃呢頁CODE去手機

2016年2月15日 星期一

當甘比無到 宋智孝要大劉向自己求婚 __,智孝,甘比,劉鑾雄,大劉,宋智孝,

大受歡迎嘅小丸子今次都要讓路,因為宋智孝嚟咗香港啦!適逢今個情人節,同新年咁近,智孝就用廣東話同大家拜年,佢話︰「大家好!我係宋智孝,好耐冇見,恭喜發財!」智孝仲即場教清唱佢同吳克群嘅新歌,因為佢唱嘅普通話唔多啱音,所以智孝唱完,在場fans都一面問號。話晒係情人節,大會就安排一個求婚遊戲,期間就要智孝喺現場搵個男士參與,但估唔到智孝一揀就揀咗大劉。不過大劉有甘比係身邊,仲要湊住個仔,又點會sho ...




大受歡迎嘅小丸子今次都要讓路,因為宋智孝嚟咗香港啦!適逢今個情人節,同新年咁近,智孝就用廣東話同大家拜年,佢話︰「大家好! 我係宋智孝,好耐冇見,恭喜發財!」智孝仲即場教清唱佢同吳克群嘅新歌,因為佢唱嘅普通話唔多啱音,所以智孝唱完,在場fans都一面問號。

話晒係情人節,大會就安排一個求婚遊戲,期間就要智孝喺現場搵個男士參與,但估唔到智孝一揀就揀咗大劉。不過大劉有甘比係身邊,仲要湊住個仔,又點會show你喎。雖然智孝冇Gary係身邊,不過同咁多fans一齊過,都不知幾開心,佢仲預備好簽名海報同埋朱古力,咁識做,怪唔知有咁多人捧你啦!

鍾意就快D Share啦!