掃呢頁CODE去手機

2016年2月21日 星期日

新穎產前寫真 黃伊汶低炒巨肚勁震撼 __,黃伊汶,

呢輯寫真,好有愛,亦好有歡樂氣氛,兩個字-貼題。next1/1pre呢個角度,真係顯得個巨肚好巨好巨,而兩位主角嘅表情亦好cute。next1/1pre「仇視」呢個Idea,一樣咁特別。next1/1pre雖然就生得,但黃伊汶感覺上依然好弗,肥肚唔肥人。next1/1pre睇嚟黃伊汶對於升呢媽咪,仲未做足心理準備喎。next1/1pre佗緊B嘅藝人黃伊汶(Emme)早前透露將會於3月尾、4月頭擇日 ...


呢輯寫真,好有愛,亦好有歡樂氣氛,兩個字-貼題。

next 1/1 pre

呢個角度,真係顯得個巨肚好巨好巨,而兩位主角嘅表情亦好cute。

next 1/1 pre

「仇視」呢個Idea,一樣咁特別。

next 1/1 pre

雖然就生得,但黃伊汶感覺上依然好弗,肥肚唔肥人。

next 1/1 pre

睇嚟黃伊汶對於升呢媽咪,仲未做足心理準備喎。

next 1/1 pre

佗緊B嘅藝人黃伊汶(Emme)早前透露將會於3月尾、4月頭擇日開刀,即將為人父母嘅Emme,同老公陳國坤對於新生命嘅來臨都覺得萬分期待,二人仲專程影大肚相留念一番。

仍未接受將為人母事實

露出超巨肚嘅Emme雙手叉腰,仲同老公一齊肚貼肚,又自拍低炒巨肚照,非常有心思兼俏皮,Emme留言:「還有幾個星期就為人父母了,其實還未接受得到...希望將會是一個充滿歡樂的旅程。」對於影大肚相呢個構思,陳國坤透過短訊回覆《東網》表示:「我哋一齊構思影嘅,喺我自己Studio影,預產期係四月初。心情唔使講啦,好開心,好興奮!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!