掃呢頁CODE去手機

2016年2月8日 星期一

袁偉豪:袁偉豪做司馬Sir有警察朋友教路 __,袁偉豪,

袁偉豪(資料圖片)next1/1pre藝人袁偉豪接受電台訪問,講到新劇《鐵馬戰車》中他飾演的司馬Sir很受歡迎,對此他表示沒有想過反應如此良好:「套劇2014年尾拍好,過去一年做後期,剪片房啲同事都話呢個角色好賤格,好想睇落去。(做得警察多,日常生活都會講警察術語?)唔使拍劇又好似將呢啲扔哂,不過拍呢套劇都做咗好多資料搜集,自己有朋友做交通警察,都有問佢有咩行內術語。(身為愛車之人拍劇時份外投入? ...


袁偉豪(資料圖片)

next 1/1 pre

藝人袁偉豪接受電台訪問,講到新劇《鐵馬戰車》中他飾演的司馬Sir很受歡迎,對此他表示沒有想過反應如此良好:「套劇2014年尾拍好,過去一年做後期,剪片房啲同事都話呢個角色好賤格,好想睇落去。(做得警察多,日常生活都會講警察術語?)唔使拍劇又好似將呢啲扔哂,不過拍呢套劇都做咗好多資料搜集,自己有朋友做交通警察,都有問佢有咩行內術語。(身為愛車之人拍劇時份外投入?)其實幾位同事都有電單車牌,男女都鍾意講車,有場飛車場口,我哋都特登揸電單車番去探班同幫吓手。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!