掃呢頁CODE去手機

2016年2月8日 星期一

Twins:Twins大爆老闆楊受成喺屋企派錢 __,Twins,楊受成,

咁開心?next1/1preTwins向咁多位讀者拜年。next1/1preTwinsnext1/1preTwins喺台上大玩遊戲。next1/1preTwins同大家一齊迎歲。next1/1pre組合Twins、林欣彤、馮允謙、許靖韻、周志文、周志康、A2A出席年廿九倒數活動,與現場觀眾大玩與新年有關的遊戲,又到台下派利是,陪大家迎接大年初一。Twins在台上透露之後將會舉行巡迴演唱會,今年或明 ...


咁開心?

next 1/1 pre

Twins向咁多位讀者拜年。

next 1/1 pre

Twins

next 1/1 pre

Twins喺台上大玩遊戲。

next 1/1 pre

Twins同大家一齊迎歲。

next 1/1 pre

組合Twins、林欣彤、馮允謙、許靖韻、周志文、周志康、A2A出席年廿九倒數活動,與現場觀眾大玩與新年有關的遊戲,又到台下派利是,陪大家迎接大年初一。Twins在台上透露之後將會舉行巡迴演唱會,今年或明年將會再回到香港做尾站演出。

每年新年入不敷支

受訪時,蔡卓妍(阿Sa)指睡了午覺才過來,所以非常精神,又透露昨晚在老闆楊受成家賭錢:「我哋有斬獲,因為我哋冇賭,但老闆一贏錢就派錢,大家係咁去搶錢,我哋差啲畀人壓扁。(你哋搶到幾多?)都好可觀㗎,但我哋唔係搶嘅,係好努力去爭取番嚟!」而阿Sa表示新年有很多節目,會到處去拜年:「因為每年收入同派嘅比例都唔啱,希望今年可以入多啲。」鍾欣潼(阿嬌)就指自己很少去拜年,所以每年都會入不敷支。問到為了之後的巡迴演唱會新年是否要忍口?她們笑說:「唔理喇,照食,開心咗先算!」

巡唱首站暫定廣州

Twins表示年中才會開始為巡迴演唱會做準備,第一站是廣州,接着會到美加等地,而在此之前將會參加一個内地的真人騷《心路》,她們說:「我哋第一次一齊上真人騷,佢係講禪修嘅,會去寺廟,同埋有啲方丈會嚟,應該會有所得着!」又指屆時不可以使用電話:「我哋冇所謂嘅,呢個節目之前都有啲artists上過嘅,好似都可以唔用電話好耐,同埋自此之後都食咗齋。」

提到情人節,阿嬌謂將會到加拿大探「父親」劉鎮偉導演和親戚,與親戚度過;阿Sa則會與一班朋友到日本旅行。至於問到阿Sa日本行程當中可包括之前在演唱會上送花給她的男士?她說:「唔包括,我都話嗰個係fans嚟,你哋又唔信!」最後,問到可有留意舊愛陳偉霆在內地拍戲受傷一事,阿Sa及其身邊的工作人員即表示不會回答。

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!