掃呢頁CODE去手機

2016年3月26日 星期六

【羅仲謙楊怡結婚】謙謙爸爸咁後生? 19歲就結婚喇! __,羅仲謙,楊怡,

恭喜恭喜!羅仲謙同女友楊怡秘密赴英國搞婚禮,話就話去旅行,但楊怡一家包括媽咪同家姐姐夫都有同行,點會旅行咁簡單呢?原來兩人已於英國時間今月22號於利茲普城堡(LeedsCastle)註冊,本報獲得一張兩人註冊嘅相,身邊嘅見證人,就係楊怡媽咪,以及係羅仲謙爸爸,羅爸爸望落非常後生,同羅仲謙似兩兄弟多過兩父子喎!原來羅仲謙父母都非常早婚,其母16歲已嫁給當時19歲的羅爸爸,不過之後離婚,羅仲謙就跟住伯 ...




其他影片:>>






恭喜恭喜!羅仲謙同女友楊怡秘密赴英國搞婚禮,話就話去旅行,但楊怡一家包括媽咪同家姐姐夫都有同行,點會旅行咁簡單呢?原來兩人已於英國時間今月22號於利茲普城堡(Leeds Castle)註冊,本報獲得一張兩人註冊嘅相,身邊嘅見證人,就係楊怡媽咪,以及係羅仲謙爸爸,羅爸爸望落非常後生,同羅仲謙似兩兄弟多過兩父子喎!原來羅仲謙父母都非常早婚,其母16歲已嫁給當時19歲的羅爸爸,不過之後離婚,羅仲謙就跟住伯父成長。羅仲謙喺大埔圍村長大,佢爸爸年青時係髮型師,19歲時同16歲嘅謙媽奉子成婚,大女出世後兩年,再誕下羅仲謙,當時謙媽亦只有18歲,有報道指謙媽當時於大埔製衣廠因生得標緻被封為「大埔廠花」,但羅仲謙父母婚姻大約只維持10年就結束,其後兩人亦另組家庭。父母離婚後,羅仲謙同家姐跟住爸爸喺圍村生活,而謙爸因為搵食,要將個仔交比哥哥代為看管,羅仲謙曾讚伯父做人夠擔戴,就算冇結婚生仔都會照顧埋佢哋嘅家庭。

12年羅仲謙楊怡情海翻波,羅父被追訪 (圖片) 羅仲謙細細個已好打耳 (資料圖片)
15歲嘅謙謙好靚仔 (資料圖片)

鍾意就快D Share啦!