掃呢頁CODE去手機

2016年3月26日 星期六

【婚照曝光】楊怡謙謙古堡留影勁童話 __,楊怡,

小公主~童話的小公主~小公主終於遇上王子喇,恭喜晒。next1/1pre楊怡與羅仲謙婚訊震驚全城,而《東網》啱啱得到一張佢哋最新嘅結婚相,一對主角喺草原同埋英倫古堡前面影結婚相,勁有童話中嘅王子同公主Feel。睇番成幅相嘅構圖,一對新人選景在護城河前留倩影,羅仲謙站着而楊怡則如幸福小女人般坐着,係咪好有讓我保護你一生一世嘅感覺呢? ...


小公主~童話的小公主~小公主終於遇上王子喇,恭喜晒。

next 1/1 pre

楊怡與羅仲謙婚訊震驚全城,而《東網》啱啱得到一張佢哋最新嘅結婚相,一對主角喺草原同埋英倫古堡前面影結婚相,勁有童話中嘅王子同公主Feel。

睇番成幅相嘅構圖,一對新人選景在護城河前留倩影,羅仲謙站着而楊怡則如幸福小女人般坐着,係咪好有讓我保護你一生一世嘅感覺呢?


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!