掃呢頁CODE去手機

2016年3月26日 星期六

張文慈:同吳廷燁襯到絕 張文慈考慮發展 __,吳廷燁,張文慈,

好甜蜜!next1/1pre好襯啊,好襯啊。next1/1pre左起吳廷燁、張文慈、鄧萃雯同萬綺雯。next1/1pre玩得咁癲嘅。next1/1pre飲勝!next1/1pre44歲藝人張文慈去年接受身體檢查,得悉生理方面已沒有排卵,當醫生宣布她懷孕機會不高時,令她有感晴天霹靂,但她仍然期待奇跡出現,又表示仍單身,連男朋友都沒有。而張文慈(Pinky)及萬綺雯(蚊蚊)私交甚篤,二人日前更聯絡吳廷 ...


好甜蜜!

next 1/1 pre

好襯啊,好襯啊。

next 1/1 pre

左起吳廷燁、張文慈、鄧萃雯同萬綺雯。

next 1/1 pre

玩得咁癲嘅。

next 1/1 pre

飲勝!

next 1/1 pre

44歲藝人張文慈去年接受身體檢查,得悉生理方面已沒有排卵,當醫生宣布她懷孕機會不高時,令她有感晴天霹靂,但她仍然期待奇跡出現,又表示仍單身,連男朋友都沒有。

而張文慈(Pinky)及萬綺雯(蚊蚊)私交甚篤,二人日前更聯絡吳廷燁等,為一位台灣朋友籌辦神秘生日會,可惜最終萬事俱備,卻只欠東風,該位朋友出發往機場來港一刻,才發現護照過期未能成行,教Pinky等相當失望。Pinky接受電話訪問笑說:「冇辦法,我哋唯有照玩啦,蚊蚊遲啲要開工嘞,我哋又好耐冇聚過,氣氛相當愉快。(你同吳廷燁啲相,影得你哋好襯喎。)哎吔,點解個個都係咁講嘅?連蚊蚊都問我哋有冇可能。一係咁啦,遲啲我冇人要,而佢又肯要我嘅話,我哋就喺埋一齊啦,我會認真諗諗嘞。」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!