掃呢頁CODE去手機

2016年3月16日 星期三

官恩娜怒吼:餵母乳無罪! __,官恩娜,

官恩娜怒吼:餵母乳無罪!去年十月誕下囝囝的官恩娜(Ella),一直堅持餵哺母乳,但她昨日在網上自爆,日前身處某五星級酒店時,因酒店沒有設育嬰室,在得到職員批准情況下到更衣室餵哺,期間卻遭一名女士在她和兒子身旁刻意大聲致電酒店投訴,令她五個月大的囝囝受驚痛哭!慘遭侮辱的Ella,坦言餵哺母乳乃是平常事,不應有偏見,更高呼餵母乳無罪!官恩娜上載動作疑似餵哺母乳的照片及文字,高呼餵母乳無罪!官恩娜(El ...


去年十月誕下囝囝的官恩娜(Ella),一直堅持餵哺母乳,但她昨日在網上自爆,日前身處某五星級酒店時,因酒店沒有設育嬰室,在得到職員批准情況下到更衣室餵哺,期間卻遭一名女士在她和兒子身旁刻意大聲致電酒店投訴,令她五個月大的囝囝受驚痛哭!慘遭侮辱的Ella,坦言餵哺母乳乃是平常事,不應有偏見,更高呼餵母乳無罪!

官恩娜上載動作疑似餵哺母乳的照片及文字,高呼餵母乳無罪!

官恩娜(Ella)去年十月為外籍醫生老公誕下混血囝囝Gabriel-Antonio Maurellet(bébé G)後,暫時停工專心相夫教子,更表示為給予BB最好的健康,堅持全天候餵哺母乳,雖然母乳之路甚為漫長,她亦曾透露期間被「自以為識餵哺母乳的人」灌輸錯誤及過時的意見,不過仍無阻她餵哺母乳的決心,更不時在網上分享照顧bébé G的心路歷程!

心痛囝囝嚇到喊

昨日Ella突然在社交網站自爆,某日在香港某五星級酒店欲餵哺母乳時,因酒店沒有設育嬰室,她遂向更衣室職員表明意思,獲准許在更衣室餵哺。其時Ella已刻意坐在一邊免騷擾別人,怎料殺出一名中年女,故意在她身旁及bébé G頭頂上大聲地向酒店各部門投訴。雖然Ella有感受辱,但基於當時bébé G被嚇得落淚,最終她沒有與對方理論,忍氣吞聲了事。事後她上載一張動作疑似餵哺母乳的照片,並留言:「嗰日喺香港某五星級酒店嘅女更衣室(因為喺我所在嘅兩層樓都搵唔到育嬰室,亦有問准更衣室職員)餵母乳,畀一個中年女人侮辱!其實我已經故意坐埋一邊唔好阻住人…佢走過嚟故意喺bébé G嘅頭殼頂上面同我塊面側邊大聲敲打電話同大聲鬧有人喺度餵人奶!再超級大聲打電話畀酒店各部門投訴,問人哋知唔知女更衣室發生緊乜嘢事!bébé G都畀佢嚇到喊咗出嚟,我都畀佢嚇到呆咗畀唔到反應。」

獲酒店職員道歉

Ella慨嘆現今餵哺母乳其實是平常事,更力斥對只有五個月大的bébé G不公平,更Hashtag(標籤)「餵母乳無罪」的字句:「點解喺呢個年代都仲有人對餵哺母乳存咁大嘅偏見?寶寶飲媽媽嘅母乳係最天然不過嘅事!我覺得無論如何都唔應該咁樣對一個五個月大嘅嬰兒!事後我個心好唔舒服!#餵母乳無罪!」

事後本報聯絡Ella,她稱當時對方十分緊張,她亦被對方的行為嚇呆及來不及反應,事後亦有酒店職員向她道歉:「自己都同BB一齊,同埋佢講嘢嗰時好近自己同BB同埋好大聲,所以自己嗰下真係嚇到呆咗,我怕嚇親BB,所以冇正面同佢理論。佢打完電話投訴完之後走咗,跟住冇幾耐,都有酒店職員走入嚟,同我講唔好意思。自己冇諗過依家仲有人對餵人奶有偏見,希望可以為所有餵人奶嘅媽媽爭取吓。有時去到一啲商場或酒店,好多時佢哋嘅育嬰室都冇設施畀媽媽餵人奶,要抱住一個20磅嘅BB一邊餵人奶一邊企喺度係一件好困難嘅事。」她又稱曾向老公訴說事件的來龍去脈,老公亦有加以安慰。

採:音樂組

文:專案組

官恩娜上載動作疑似餵哺母乳的照片及文字,高呼餵母乳無罪!


來源 source: http://the-sun.on.cc
鍾意就快D Share啦!