掃呢頁CODE去手機

2016年3月28日 星期一

讚楊怡犀利 郭晉安祝百子千孫 __,楊怡,郭晉安,

郭晉安祝楊怡百子千孫。next1/1pre郭晉安分享生B心得,對安仔就好有用,唔知對楊怡同謙仔有冇用呢?next1/1pre郭晉安讚楊怡好犀利,好叻。next1/1pre楊怡心情大靚。next1/1pre朱晨麗就祝楊怡三年抱兩。next1/1pre郭晉安next1/1pre郭晉安與楊怡next1/1pre郭晉安與朱晨麗到荃灣廣場出席無綫劇集《未代御醫》宣傳,講到有指劇集是翻生的倉底貨,他說:「冇人 ...


郭晉安祝楊怡百子千孫。

next 1/1 pre

郭晉安分享生B心得,對安仔就好有用,唔知對楊怡同謙仔有冇用呢?

next 1/1 pre

郭晉安讚楊怡好犀利,好叻。

next 1/1 pre

楊怡心情大靚。

next 1/1 pre

朱晨麗就祝楊怡三年抱兩。

next 1/1 pre

郭晉安

next 1/1 pre

郭晉安與楊怡

next 1/1 pre

郭晉安與朱晨麗到荃灣廣場出席無綫劇集《未代御醫》宣傳,講到有指劇集是翻生的倉底貨,他說:「冇人講過話唔播,呢啲都係揣測,依家都係正常時間出街。(《公公出宮》收視咁好有冇壓力?)希望承接氣勢,收視慢慢想上。」

郭晉安取笑剛成為人妻的楊怡幸福滿瀉,幸福兩字寫在臉上,他說:「我都係報道出咗街先至,佢好犀利,好叻,希望佢百子千孫。(會唔會分享生仔心得? )自己生女嗰陣時就食咗好多肉,生仔就食咗好多菜,我唔知得唔得架,我就得。」

朱晨麗講到劇集翻生?她說:「唔係,都冇聽過話唔播,收視就靠晒楊怡喇。」朱晨麗首套劇集《名門望族》就是與楊怡合作,對於她出嫁感到很開心,希望她三年抱兩。

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

 http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!