掃呢頁CODE去手機

2016年3月9日 星期三

【杜惠東病逝】幫乖女找卡數 孕育「世界級港女」杜惠東拒杜如風拍戲 __,杜如風,港女,

杜如風父親、嘉禾前宣傳廣告部主管杜惠東,今晨因腎衰竭離世,享年75歲。杜惠東人稱「阿杜」,是資深的電影幕後從業員,71年他回流香港,本任職港聞突發記者,72年底轉到娛樂版,同時也任攝記、編輯及寫手工作,為人博學,76年被嘉禾電影公司羅致,擔任宣傳廣告部主管,一做已逾30年。杜惠東的愛女杜如風,也是風頭人物,曾被網民封為「世界級港女」,杜惠東如何育成這位「港女」?杜如風不止一次講過:「以前完全冇諗過 ...




其他影片:>>






杜如風父親、嘉禾前宣傳廣告部主管杜惠東,今晨因腎衰竭離世,享年75歲。杜惠東人稱「阿杜」,是資深的電影幕後從業員,71年他回流香港,本任職港聞突發記者,72年底轉到娛樂版,同時也任攝記、編輯及寫手工作,為人博學,76年被嘉禾電影公司羅致,擔任宣傳廣告部主管,一做已逾30年。杜惠東的愛女杜如風,也是風頭人物,曾被網民封為「世界級港女」,杜惠東如何育成這位「港女」?杜如風不止一次講過:「以前完全冇諗過需要返工,想做乜嘢就做乜嘢。」佢喺書展出書做作家,仲笑言:「以前爹哋成日幫我找卡數,o依家見我出書返工,安心晒。」杜家的自由教育可見一斑。2010年,兩父女齊齊出書,杜惠東明言係個女頭號fans:「期期個女嘅專欄都係我買,媽咪幫佢剪低。」仲話比60分愛女寫嘅文章。至於想唔想愛女入行,杜惠東當時指:「見到個女就同自己講係報應,我唔希望佢拍戲,做主持幾好,唔使俾人擺佈。」

杜惠東一家與鄧麗君 (資料圖片) 杜惠東表示唔想杜如風拍戲,唔想佢受人擺佈 (資料圖片)
(資料圖片)

鍾意就快D Share啦!