掃呢頁CODE去手機

2016年3月9日 星期三

拍片狂笑露大牙肉  KisaBBB:好多人知我白痴嘛! [FACE - 459] __,KisaBBB,MF,

KisaBBB最初以拍打機片為主,問佢覺得自己靚唔靚,佢就話:「如果靚就唔拍打機片啦!淨係影住個mon,其實我係想學嘢、想學點剪片至拍片。」爆Like王拍片狂笑露大牙肉 KisaBBB:好多人知我白痴嘛!網絡女神同一般女神係有分別,網絡女神除咗要靚靚哋之外,性格夠爽夠真至係煞食。KisaBBB乎合晒以上條件,拍片主要3種類,打機、飲食同日常,最多人like佢講笑話時露牙肉狂笑十足楊千嬅,拍片短短1 ...


KisaBBB最初以拍打機片為主,問佢覺得自己靚唔靚,佢就話:「如果靚就唔拍打機片淨係影住個mon,其實我係想學嘢、想學點剪片至拍片。」爆Like王拍片狂笑露大牙肉 KisaBBB:好多人知我白痴嘛!網絡女神同一般女神係有分別,網絡女神除咗要靚靚哋之外,性格夠爽夠真至係煞食。KisaBBB乎合晒以上條件,拍片主要3種類,打機、飲食同日常,最多人like佢講笑話時露牙肉狂笑十足楊千嬅,拍片短短1 ...


KisaBBB最初以拍打機片為主,問佢覺得自己靚唔靚,佢就話:「如果靚就唔拍打機片淨係影住個 mon,其實我係想學嘢、想學點剪片至拍片。」

爆 Like王

拍片狂笑露大牙肉  KisaBBB:好多人知我白痴嘛!

網絡女神同一般女神係有分別,網絡女神除咗要靚靚哋之外,性格夠爽夠真至係煞食。

KisaBBB乎合晒以上條件,拍片主要 3種類,打機、飲食同日常,最多人 like佢講笑話時露牙肉狂笑十足楊千嬅,拍片短短 1年已有 4萬幾人訂閱,靚女真係着數啲!但你未必估到癲癲喪喪嘅 KisaBBB原來讀緊中大新聞系,曾經諗過做主播,但係連老師都笑佢冇公信力,放棄罷

F:《 FACE》  K: KisaBBB

F:你覺得女仔拍邊啲片最受歡迎?

K:女仔拍啲露多啲、少布啲一定多人睇,樣唔得你都會講下吖!我唔露因為唔夠膽,我自己有條片去沙灘,去沙灘梗係着泳衣,嗰條片特別多人講,個個都係講身材,其實我只係想 share個背景啫!

男仔拍片會蝕底啲,第一係難儲固定嘅 fans,講真除非好靚仔外形好吸引,否則啲人覺得普通嘢啫!我就鍾意一班男仔拍啲好有創意、估你唔到真係拍出嚟嗰啲,要花心機去製作一條片嗰種。

旅遊片一向受歡迎,所以 KisaBBB每次旅行都會拍片,吸引多啲網友。( YouTube畫面)

前男友肥仔經常喺片中出現,但去年已分手,網友都好關心, KisaBBB就話大家仲係朋友,但唔會再一齊拍片喇!( YouTube畫面)

F:網友好關心你同男友分手,你有乜擇偶條件?

K:同佢性格不合,覺得要斬一斬,啲網友問邊度有表格攞嘛,我冇 form㗎!我鍾意啲成熟啲、 lead得住我,起碼跟住佢多啲嘢學,一齊進步,唔需要高大靚仔,我從來唔睇外形,順眼得喇!

KisaBBB玩水全身濕透,網友即將注意力集中喺佢身材,不過佢話唔會賣身材喎!宅男死心( YouTube畫面)

F:好多網友討論你嘅身材,你會唔會詢眾要求性感啲?

K:善意嘅留言梗係開心,「嘩好瘦呀!」雖然唔係,都有啲攻擊性嘅(留言),「嘩好肥呀!減下肥好矮呀!腳粗呀!腳短呀!」嗰啲呢!睇完有啲嬲嘅!睇下有冇得減囉!減到咪減,減唔到咪算囉!我唔會性感,我份人好奇怪,着衫係有少少保守,喺街人哋望住我好尷尬,特別我會 scan到嗰個人望我邊度嘛!我好憎同埋好唔鍾意,所以不嬲着衫好保守,拍片更加唔會暴露,有時唔覺意露咗丁丁咁多,跟住啲人狂留言,總之我會 keep住𠵱家咁。

KisaBBB受歡迎,連電玩遊戲商都請佢做代言人拍片宣傳。( YouTube畫面)

F:你讀新聞系係咪想將來做主播?

K:最初梗係想做女主播真㗎!但參觀過有線同其他電視台,發覺主播比想像中正經好嚴肅同埋工作性質嚟嚟去去都係咁,都係坐喺度報新聞之嘛!頂多出去訪問下,好悶!好唔啱我性格,加上𠵱家好多人知 Kisa白痴㗎嘛!佢做女主播喎!你會覺得冇公信力,我啲老師都話:「你唔好呀!」我鍾意啲創作多啲、活潑啲嘅工作,唔使坐喺度咁悶吖!

攝影:鄭明川


鍾意就快D Share啦!