掃呢頁CODE去手機

2016年3月9日 星期三

嘉年華減壓 JW曾喪玩十四次過山車 __,JW,

咁多工作,梗係要去玩吓減壓。next1/1pre夜晚喺陀飛輪之下影相,燈光十分有效果!next1/1pre嚟多張唔同色!next1/1preWilson同小胡玩攤位送禮物畀師妹!next1/1pre好嘢有公仔落袋!next1/1pre夜晚襯埋啲燈光好靚啊。next1/1pre緊張嗎?next1/1pre出發前影張靚相先!next1/1pre幾個人一齊玩瘋狂碰碰車!next1/1pre冇分輸贏嘅!n ...


咁多工作,梗係要去玩吓減壓。

next 1/1 pre

夜晚喺陀飛輪之下影相,燈光十分有效果!

next 1/1 pre

嚟多張唔同色!

next 1/1 pre

Wilson同小胡玩攤位送禮物畀師妹!

next 1/1 pre

好嘢有公仔落袋!

next 1/1 pre

夜晚襯埋啲燈光好靚啊。

next 1/1 pre

緊張嗎?

next 1/1 pre

出發前影張靚相先!

next 1/1 pre

幾個人一齊玩瘋狂碰碰車!

next 1/1 pre

冇分輸贏嘅!

next 1/1 pre

超級紐約滑梯真係長到可以一路傾偈一路玩!

next 1/1 pre

JW自得新唱片公司力捧後,憑hit歌《矛盾一生》人氣回升,近日再接再厲忙於宣傳另一首主打歌《多少年》,由於工作量大,壓力倍增,見難得有一日假期,便相約同公司的同門師姐及師兄,包括旅遊達人小雲、樂隊Yellow!及音樂人Fat King到東華慈善嘉年華玩一日紓壓。

JW恨拍拖恨出口

JW和眾人玩到天黑時,看見不少情侶在漫天星光下相依玩機動遊戲鞦韆樹時,情景非常浪漫,她即恨拍拖恨出口說:「如果有男朋友陪我玩就好啦,我都希望快啲搵到另一半。」Yellow!的成員Wilson及小胡聞言笑說可以充當男友:「我哋做住你男朋友先啦,不過係出租,要畀錢先喎。」JW聞言哭笑不得,但都感激師兄「愛錫」,之後眾人齊去玩攤位遊戲,Wilson及小胡聽到JW鍾情毛公仔,即搶住要擲贏公仔轉贈她。

靚景忍唔住望多幾眼

七人還玩了嘉年華的「鎮場之寶」陀飛輪、超級紐約滑梯、瘋狂碰碰車等,雖然七人都自稱細膽,不過眼見全球首創的陀飛輪難得空降香港,他們都衝破心理陰影體驗了這部360度高速迴環旋轉的機動遊戲,JW笑言:「細個嗰時可以玩十四次過山車,但大個咗反而唔敢,夜晚玩又冇咁驚喎,啲燈光又好靚,我都擘大眼望咗幾眼。」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!