掃呢頁CODE去手機

2016年3月18日 星期五

獨家剖白! Stephy: 怕陷入婚姻枷鎖 __,Stephy,鄧麗欣,

早喺上年12月,方力申跟《壹》仔講過︰「呢個童話故事係咪真係幸福快樂呢。你地諗好左我地應該結婚,咁我地諗好左我地係咪從此就幸福快樂呢?」唔少人都覺得方力申同Stephy一直可以走到最後,原來他們接受《壹》仔訪問時,小方同Stephy嘅感情已出現問題,難怪小方會有咁嘅反思。Stephy講二人分手時,順道提到佢唔信童話,Stephy︰「呢個世界坦白d講無童話故事,呢刻你問我地係咪無爭執,係咪幸福快樂、 ...




早喺上年12月,方力申跟《壹》仔講過︰「呢個童話故事係咪真係幸福快樂呢。你地諗好左我地應該結婚,咁我地諗好左我地係咪從此就幸福快樂呢?」唔少人都覺得方力申同Stephy一直可以走到最後,原來他們接受《壹》仔訪問時,小方同Stephy嘅感情已出現問題,難怪小方會有咁嘅反思。

Stephy講二人分手時,順道提到佢唔信童話,Stephy︰「呢個世界坦白d講無童話故事,呢刻你問我地係咪無爭執,係咪幸福快樂、王子公主,我地一定唔係囉。我地係平凡人,我地有我地生活,我地有我地問題。」現實世界係冇童話,估唔到大家眼中嘅童話主角,會成為佢哋嘅壓力。

Stephy︰「即係其實我地平時睇啲留言,一見到我地啲post呀,啲 fans會留言:你地幾時結婚呀? 一堆都係咁樣問,跟住又話你地唔可以分開,你地分開我地就唔信愛情架喇以後,即係呢個會變成無形少少壓力嘅。」單親長大嘅Stephy唔信婚姻,但係小方想結婚,難怪Stephy話希望成全對方去搵一個更適合嘅人。

「婚姻究竟係一件咩事?結婚係一件咩嘅意義?我成日覺得,我好怕自己陷入咗一個婚姻枷鎖囉!令到兩個人係制約令大家唔可以分開,咁你有咗嗰個壓力之下,你本身唔係咁樣諗,但你會無形有壓力令自己好想逃離呢個框框,咁就會變左好多壓力,或者會覺得個感情已經唔再係以前咁單純囉。」Stephy說。


鍾意就快D Share啦!