網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年3月18日 星期五

小方Stephy分手:足本問答:珍惜十年情!小方留復合機會 __,Stephy,方力申,小方,鄧麗欣,

小方話好珍惜同Stephy呢十年嘅感情。next1/1pre方力申跟鄧麗欣(Stephy)十年情驚爆分手,昨日兩人透過經理人公司發分手聲明,身在外地療傷的Stephy在社交網剖白內心世界,兩人因了解而分開,令大家眼中的童話破滅,她只能說聲對不起,今天失戀男主角小方分手後首度現身一個慈善活動。睇分手聲明睇到手震大會安排小方在儀式舉行前先接受圍訪,一臉悴憔的小方說:「首先好多謝大家嚟到今日嘅活動。」隨 ...


小方話好珍惜同Stephy呢十年嘅感情。

next 1/1 pre

方力申跟鄧麗欣(Stephy)十年情驚爆分手,昨日兩人透過經理人公司發分手聲明,身在外地療傷的Stephy在社交網剖白內心世界,兩人因了解而分開,令大家眼中的童話破滅,她只能說聲對不起,今天失戀男主角小方分手後首度現身一個慈善活動。

睇分手聲明睇到手震

大會安排小方在儀式舉行前先接受圍訪,一臉悴憔的小方說:「首先好多謝大家嚟到今日嘅活動。」隨即先介紹一輪活動內容,之後他表示今次活動前受訪是他的決定,他說:「一啲咁唔開心嘅事,我諗我講唔到咁多次,希望大家一次體諒。(心情如何?)其實我同Stephy係地下情開始,地下情好耐先畀人影到,我哋先至公開,既然開始係低調,本來分開都係想低調,但尋日睇到好多關心我哋嘅朋友短訊,包括傳媒、親戚朋友、粉絲,我想同大家講,我哋兩個知道十年係一個好長時間,要公布嗰刻我自己係拎住電話睇住公布嘅時間,我手係震得好犀利。」說到此時,小方口震震似想喊,忍不住哽咽續說:「其實係我哋兩個決定,唔係我自己決定,亦唔係Stephy自己決定,係我哋兩個人決定,呢個我好想畀大家清楚,其實我哋兩個,喺我哋套戲上映之前已經出現咗問題,但係我哋冇選擇公布嘅原因,我哋都怕有啲唔好心地嘅人攻擊我哋,會話我哋係電影宣傳,所以我哋唔想講住,第二我哋兩個真心好珍惜我哋呢段感情,所以呢....」之後就忍不住喊。

感恩10年情

小方抖大氣續說:「所以我哋決定有個冷靜期,呢個冷靜期,期間我哋兩個都經常出嚟傾偈、講嘢,期間講嘢過程,我哋都有傷心,亦都有喊啦,咁我哋最後一次傾偈,我哋見面傾偈,我哋十周年嗰日我哋一齊傾偈,最後就係和平分開。所以其實我哋掹車邊真係到咗十年,所以都好感恩。(分手最大原因係乜?)問題係我哋見過幾次傾嘅,係解決唔到嘅問題,結唔結婚唔係我哋兩個嘅分歧,不過係有啲問題係解決唔到,我哋都有段好長時間嘅冷靜期。(邊個提出分手?)冇,係我哋兩個嘅決定。(有冇轉機?)將來嘅嘢冇人知。」

分手後有聯絡:身分唔同感覺都好唔同

網友指他蹧蹋了Stephy十年感情,他有否不開心?他說:「冇,男仔通常都係應該畀人講。」幾時正式分手?小方表示是個幾星期前,問到是否被影到兩人在西環攬住喊的時候?他說:「唔係,嗰日都係傾緊,都係講番感情事。(醞釀咗幾耐分手?)都係電影上映前。(同佢有冇聯絡,感覺如何?)身分唔同咗,感覺都好唔同。」Stephy是否好傷心?他坦言兩個都感覺傷心,問他所指解決不到的問題是否性格問題?他說:「其實大家都好關心有啲咩問題導致咁樣,對於我嚟講,問題唔重要,個結果重要。(會挽留?)唔係我一個人挽留,係兩個人嘅事。」

對有報道指他有第三者,又指他車外籍女仔?小方說:「我想講車鬼妹,當日我睇住嗰個人影我架車,但佢見我唔到,其實我有啲覺得作為報紙,唔應該就咁攞網上新聞就擺喺報紙度爆料,嗰張相係影唔到車裏面嘅人,影唔到我,影唔到個女仔,就可以講話我唔好嘅嘢,我覺得喺我傷口灑鹽。」

感嘆10周年已成過去

他有否想過挽留?他表示三個月的冷靜期,當然有試過,兩人合拍的電影《紀念日》是否導火線?他說:「其實拍攝時已經講過擔心會有影響我哋,結果可能都會有啲。(以前你哋一齊住?)冇,我哋從來冇一齊住。(十周年究竟幾號?)唉,都過咗,冇咗十周年。(以後會唔會避開合作電影或合唱?)咁又唔會,可以繼續合作,我哋同一間公司。(再問到佢講幾句心聲?)講咗。(去旅行散心?)未諗,(爸爸媽媽會唔會都傷心?)當然覺得好可惜。(Keep住聯絡?)會,佢都有Message我嘅,同我講唔好意思,要我一個人去面對咁多人。(阿爸阿媽幾時先知?)決定咗先講。(關唔關第三者事?)其實聲明、同Stephy都講咗唔關第三者事。(阿爸阿媽對你分手有咩感覺?)佢哋都係覺得非常可惜。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!