掃呢頁CODE去手機

2016年4月4日 星期一

金像獎2016:《十年》奪最佳電影 爾冬陞認情緒主導 __,金像獎,

爾冬陞直認是次投票結果乃情緒主導。next1/1pre爾冬陞next1/1pre爾冬陞評論《十年》得獎。next1/1pre電影《十年》獲今屆金像獎最佳電影殊榮,不過事後有人質疑該片是否真的值得奪最佳電影,對此,金像獎主席爾冬陞,受訪時直認有感是次投票結果乃情緒主導:「(《十年》入圍好多爭議喎)金像獎內部就冇爭議,成個節目都有刻意去令到多啲唔知道金像獎機制嘅年青觀眾去認識,亦都趁住金像獎三十五年, ...


爾冬陞直認是次投票結果乃情緒主導。

next 1/1 pre

爾冬陞

next 1/1 pre

爾冬陞評論《十年》得獎。

next 1/1 pre

電影《十年》獲今屆金像獎最佳電影殊榮,不過事後有人質疑該片是否真的值得奪最佳電影,對此,金像獎主席爾冬陞,受訪時直認有感是次投票結果乃情緒主導:「(《十年》入圍好多爭議喎)金像獎內部就冇爭議,成個節目都有刻意去令到多啲唔知道金像獎機制嘅年青觀眾去認識,亦都趁住金像獎三十五年,去話畀大家知呢個機制,明年會增加投票人去到1200人,就算有爭議嘅電影入到圍,都會由得佢。」

問到金像獎編劇寫稿時,是否要避忌寫《十年》兩個字,爾冬陞笑謂:「唔係,係講笑,係幽默感,但係依家成個創作都係配合個社會氣氛,點解會有呢部電影呢?總之電影你有你嘅立場,就好似宗教一樣,但係我唔主張宗教同政治撈埋嚟搞,我亦都知道嚟緊呢一年,有好多呢類型電影拍緊。今次《十年》上到台可能都係唔達標,但係評審係欣賞佢嘅大膽,或者係一種鼓勵。(咁都頒畀佢係咪鬥氣?)其實今次唔係第一次,但係邊套我唔講嘞,否則會有人認為我係唔認同嗰部電影嘅,但係我哋創作人係好感性嘅,好容易畀人影響到個情緒,我認為個機制冇問題,但係係人嘅問題,今次佢哋用咗情緒嚟投票,但係必須專業化。」之後他說,如果情況持續,金像獎會給人不專業感覺。

「有啲人(為咗投票率)未睇過部入圍電影都會投,呢啲唔係情緒係咩呢?作為一個做會長嘅功能,就係要去改進。(怕唔怕影響到明年金像獎?)唔會,唔好咁悲觀,我非常肯定以前呢啲電影唔可以上,因為有條條例話唔能夠影響鄰地嘅關係,依家邊個夠膽咁講。」

爾冬陞又指他個人反對宗教或政治介入電影:「呢啲係理想,但其實歷史不斷有咁嘅事發生。咁耐以嚟最有爭議性都係許鞍華嘅《千言萬言》,但我都希望金像獎唔好變質。希望嚟緊開會,我會呼籲大家理性啲。其實《十年》團隊上台拎獎時,都自認專業度不足,咁樣都攞到,唔係情緒係乜,所以要客觀啲。」更謂若金像獎太政治化,他情願劈炮:「我會辭職,我拍戲就得㗎喇。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!