掃呢頁CODE去手機

2016年4月20日 星期三

冇着波點!徐小鳳巨型裙襬被寸卡走廊 __,徐小鳳,

小鳳姐今次唔玩波點喇!殿堂級徐小鳳為7月28日至8月2日在紅館的《徐小鳳演唱會2016》舉行記者會,現場以小鳳姐歴年的相片及唱片封面做布景,回顧小鳳姐多年來的不同造型。小鳳姐以紅色魚尾裙現身,由於圓形裙襬超巨型,被司儀鄭丹瑞笑問有否「卡住」走廊,引得小鳳姐都大笑。講到喜歡當年哪個造型,小鳳姐坦言很花心,個個都喜歡,又笑言難忘廿多年前的黑色波點裙,當時裙裏走出大班小朋友,笑謂很想那些小朋友今次可以再 ...


小鳳姐今次唔玩波點喇!

殿堂級徐小鳳為7月28日至8月2日在紅館的《徐小鳳演唱會2016》舉行記者會,現場以小鳳姐歴年的相片及唱片封面做布景,回顧小鳳姐多年來的不同造型。小鳳姐以紅色魚尾裙現身,由於圓形裙襬超巨型,被司儀鄭丹瑞笑問有否「卡住」走廊,引得小鳳姐都大笑。

講到喜歡當年哪個造型,小鳳姐坦言很花心,個個都喜歡,又笑言難忘廿多年前的黑色波點裙,當時裙裏走出大班小朋友,笑謂很想那些小朋友今次可以再來。

今次個唱宣傳語句為「既青春留不住,不如有請小鳳姐」,對此她謂:「係大會諗嘅,因為有青春呢個字,我足足諗咗三日,而我境界唔係睇表面,而係睇心境,留得住心情,嚟對付留不住嘅青春。」

細膽唔敢拍拖

現場播放多位歌手如容祖兒、楊千嬅、梁漢文、蘇永康及Twins給小鳳姐的提問短片,當中問到小鳳姐可有拍拖,小鳳姐笑言:「我不斷都有拍拖,我拖友就係我歌迷,其實我好羡慕人拍拖,有好好先生,有好太太,兒女成群,但我呢方面好細膽,怕玩得太大,辜負咗人哋美意,亦好怕人等我,千祈唔好等我,等人好辛苦。」而一班「古惑佬」,包括錢嘉樂、鄭伊健、謝天華、林曉峰及陳小春,則拿小鳳姐的歌曲《叉燒包》搞Gag,問小鳳姐愛吃甚麼包?之後嘉樂仔即謂一定是「上海包」,更玩歪音唱成「想開包」,笑爆全場。

首條波點裙變童裝

小鳳姐受訪時,被問到演唱會是否會有波點裙造型?小鳳姐說:「又要造一套新喎,每次都有造。(第一條波點裙有冇keep起?)都有,但已經變童裝,之後嗰啲又大又細又中碼都有。」談到小鳳姐上次為林子祥個唱任嘉賓,今次可會搵番阿Lam撐場,對此她謂:「隨緣,唔鍾意勉強人。(阿Lam早瞓,你安排前啲位置佢唱就得)咁開日場畀佢早啲到,對得住佢」問屆時可會展示小鳳姐棟篤笑本領?她謂:「我真係唔覺好笑,自己講嘢自娛吓自己咋!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!