掃呢頁CODE去手機

2016年4月20日 星期三

好趕時間? 貪靚女泳池巴士敷Mask __,

近日分別有人拍到有女士在泳池游水、晚間坐巴士時敷面膜美容。(fb「食住花生等睇戲」/涂東東專頁圖片)在一些女士眼中,時間非常非常寶貴。因此,扮靚,都要爭分奪秒!近日分別有人拍到有女士在泳池游水、晚間坐巴士時敷面膜美容。繼而惹來網民熱議「使唔使去到咁盡?」facebook近日流傳一張照片,相中一名被指是大媽的女子,身穿紫色三點式細肩帶泳衣,未知是否趕時間,她在泳池游背泳的同時,亦不忘敷面膜美容。照片 ...


近日分別有人拍到有女士在泳池游水、晚間坐巴士時敷面膜美容。(fb「食住花生等睇戲」/涂東東專頁圖片)

在一些女士眼中,時間非常非常寶貴。因此,扮靚,都要爭分奪秒!近日分別有人拍到有女士在泳池游水、晚間坐巴士時敷面膜美容。繼而惹來網民熱議「使唔使去到咁盡?」

facebook近日流傳一張照片,相中一名被指是大媽的女子,身穿紫色三點式細肩帶泳衣,未知是否趕時間,她在泳池游背泳的同時,亦不忘敷面膜美容。照片由同場泳客拍攝,惟暫未知拍攝時間和具體地點。

另外,昨日亦有網民上傳一名女乘客晚上時分,在九巴車廂內敷面膜。相中長髮女子站在下層,一邊戴耳筒聽歌,一邊敷面膜。上傳者批評「巴士都夠膽死(敷面膜)。」

網民都覺得涉事兩名女子太誇張,尤其晚上外出,黑麻麻敷面膜,大大張白臉,簡直有如鬼魅,「心血少啲都嚇暈」。另有人質疑「敷mask(面膜)係沖完涼敷最吸收,街道多麈,令皮膚吸收塵埃,容易引起敏感」,更有人恥笑「大媽們總是欠缺了在適當地方,做適當事情的常識」。

網民有話說

Roy Gor:新聞話:中港融合是不可抗拒,逆轉……

廖愷欣:防晒呢D嘢,我窮人唔識

許素珊:D精華咪會洗走晒囉?

Kenneth Lau:午飯時段做齊所有嘢冇難度

※緊貼網民熱話,掌握最熱話題,請關注網民熱話fb:

http://on.fb.me/1L3m1ro  


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!