掃呢頁CODE去手機

2016年4月22日 星期五

城巴車長如廁被炒:車長如廁遲開車 與客對罵被炒? __,

網上流傳影片,指一名車長(右)因去廁所遲了幾分鐘開車,即被一名男乘客(左)挑釁兼投訴。(fb「馬路的事討論區」群組)巴士司機工時長、休息時間少,有時車接車連去廁所時間都無,如遇上動輒鍾意投訴的乘客,分分鐘都可能因遲少少開車而無咗份工!網民SamKwong昨日在facebook「馬路的事討論區」群組上載一段影片,指一名巴士公司車長,因去廁所而遲了幾分鐘開車,即被一名男乘客挑釁兼拍片稱要投訴,並指該車 ...


網上流傳影片,指一名車長(右)因去廁所遲了幾分鐘開車,即被一名男乘客(左)挑釁兼投訴。(fb「馬路的事討論區」群組)

巴士司機工時長、休息時間少,有時車接車連去廁所時間都無,如遇上動輒鍾意投訴的乘客,分分鐘都可能因遲少少開車而無咗份工!網民Sam Kwong昨日在facebook「馬路的事討論區」群組上載一段影片,指一名巴士公司車長,因去廁所而遲了幾分鐘開車,即被一名男乘客挑釁兼拍片稱要投訴,並指該車長更因此被巴士公司即時解僱及不作任何賠償。

在相隔8小時後,另一網民Dick Wong,相信是該名作投訴的男乘客,上載另一段影片,指自己只是講一句「咁遲嘅」就俾人鬧,該車長還衝過來講粗口,要乘客打他,「我梗係投訴你㗎。」

從兩段影片可見,車長與乘客互相用手機拍攝對方,乘客不斷叫車長不要戴口罩,語氣挑釁地指:「我話你點解咁遲,你就話有生理需要,搞笑呀你都」,而車長就反問:「有咩問題?點解唔得?我屙尿點解唔得?」男乘客稱:「你攞住個電話慢慢行過嚟,我問你點解。」車長聞言即反駁:「點樣叫慢點樣叫快,有準則咩?」更激動地着乘客「郁佢」,又自動報上職號及公司電話,叫男乘客投訴他。男乘客隨即語帶輕佻地回應:「好,無問題,我會投訴你㗎,放心啦。」

影片上載後引起極大迴響,合共有近千留言,網民紛紛鬧爆該名男乘客「累人無咗份工」,「搞到人冇工做,仲上網攞彩,小心報應呀!」更有人迅速將該名男乘客起底,得知其任職的公司,並寸爆指:「你以後都唔好去廁所!否則我投訴你!」

Dick Wong其後回應時着網民理性討論,重申他只是投訴,無叫巴士公司炒車長,惟他的回應儼如火上加油,被網民駁斥,司機被炒是因為他將有關片段放上網絡平台及討論區,令事件搞大所致。

另有網民斥責巴士公司離譜,認為只因片段在網上公開,為免破壞公司形像,而解僱做了十幾年的老員工,還要無代通知金,做法太絕!更有網民籲打去巴士公司熱線,要求其收回解僱決定。

網民有話說

Siu Kee Mak:斷人衣食,尤如殺人父母

Carrie Lee:都係幾分鐘,需唔需要攪到人地無左(咗)份工?

豪子:咁趕時間……自己坐上司機位開車咪快囉!

Michael Leung:大家不如一人一電話打去X巴hotline(熱線),要求取消炒人決定

※緊貼網民熱話,掌握最熱話題,請關注網民熱話fb:

http://on.fb.me/1L3m1ro


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!