掃呢頁CODE去手機

2016年4月15日 星期五

無綫myTV SUPER周日晒冷 亞視又翻生 __,亞視,無綫,myTV,

呢個Idea,都好innovative呀!TVB全新OTT服務「myTVSUPER」機頂盒將於4月18日隆重啟動,為求打響頭炮,TVB實行全台總動員,於4月17日出動田蕊妮、胡定欣、陳煒、江美儀、汪明荃、陳凱琳、鄭少秋及馬國明亮相台慶級直播節目《萬千星輝睇多D》,又安排星級司儀組合「鄭裕玲+農夫+林盛斌」擔任主持,而歌手周柏豪亦現身壯「Sing」勢!昔日亞視藝人獻唱主題曲當中,TVB將與ATV大玩 ...


呢個Idea,都好innovative呀!

TVB全新OTT服務「myTV SUPER」機頂盒將於4月18日隆重啟動,為求打響頭炮,TVB實行全台總動員,於4月17日出動田蕊妮、胡定欣、陳煒、江美儀、汪明荃、陳凱琳、鄭少秋及馬國明亮相台慶級直播節目《萬千星輝睇多D》,又安排星級司儀組合「鄭裕玲+農夫+林盛斌」擔任主持,而歌手周柏豪亦現身壯「Sing」勢!

昔日亞視藝人獻唱主題曲

當中,TVB將與ATV大玩Crossover,以新頻道「亞視台」揹飛作宣傳主力,收錄亞視派台劇《萬家燈火》、《肥貓正傳》、《美麗傳說》以及《我和殭屍有個約會》等。曾服務亞視的視后田蕊妮、陳煒、江美儀與陳展鵬等,將在直播節目中為亞視經典劇主題曲獻聲,回味亞視幾代昔日時光。

阿田讚好

已貴為TVB視后的阿田,對於亞視經典劇將於新頻道播出,認為觀眾有更多機會回味劇集是好事:「亞視劇集可以喺另一個頻道播番出嚟,係好值得高興,以前亞視劇可能冇咁多觀眾睇到,依家大家可以睇番,仲可以將台前幕後嘅精神延續出去。對呢個安排覺得好驚喜,自己喺亞視有過一段日子,有幾部對自己好有意義嘅劇集,自己就想重溫番離開前嘅《萬家燈火》。」

陳煒望嫩口形象重現

而陳煒就認為新頻道可以延續亞視經典:「依家亞視不至於失傳,亞視曾經有過好多製作,知道自己嘅《廣東十虎》都有買到,當時挑戰拳腳功夫,係認真製作,希望觀眾會留意番嫩口嘅我」

同樣出身亞視的江美儀,亦表示收到消息後好振奮:「梗係好依家冇咗亞視呢個台,但我仲可以有機會睇番亞視劇集喎,係好聰明嘅舉動!嚟緊OTT仲會播我嘅新劇《性在有情》,當然要喺節目度支持。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!