掃呢頁CODE去手機

2016年5月2日 星期一

Ben Sir大器晚成 體育老師變中文博士 __,

BenSir大器晚成體育老師變中文博士5,911views│2016年05月02日而家唔少人一講起廣東話學者,就諗起BenSir,歐陽偉豪。但BenSir並非自細就決定以研究中文為理想。真正開始和中文結緣,甚至鍾意到連粗口都研究埋,是很多年後的事。BenSir高考成績一般,只能入讀教育學院,卻非做中文老師。「中學玩(排球)校隊,體育成績好咪去考體育教師,有得玩又有得賺錢。好似車房仔有士巴拿喺身,係 ...






  • 其他影片:>>






  • Ben Sir大器晚成 體育老師變中文博士
  • 5,911 views│2016年05月02日
  • 而家唔少人一講起廣東話學者,就諗起Ben Sir,歐陽偉豪。但Ben Sir並非自細就決定以研究中文為理想。真正開始和中文結緣,甚至鍾意到連粗口都研究埋,是很多年後的事。Ben Sir高考成績一般,只能入讀教育學院,卻非做中文老師。「中學玩(排球)校隊,體育成績好咪去考體育教師,有得玩又有得賺錢。好似車房仔有士巴拿喺身,係好合理。」Ben Sir用「星爺Tone」話。

    八十年代尾做過小學PE阿sir,六四發生時,無上體育堂,同學生一齊睇電視:「當時好震撼……第日九七會唔會係咁?」但當時冇諗過要移民:「北京,有排先打到落嚟。」

    未知是否受社會的「不確定感」影響,Ben Sir突然又覺教體育教唔耐又冇保障,所以發奮讀當時最馨香的英文,一出力就考入英文系,仲讀上碩士,此時才反思自己真正興趣:「碩士博士咁讀,十年八載喎,係咪真係對英文咁有興趣?我查實用佢搵食?」

    最後,Ben Sir用英文寫了篇關於中文的畢業論文完成英文哲學碩士,再找當時科大粵語權威張洪年教授做博士導師。最後才成為今日人人眼中的廣東話學者。

    撰文:關冠麒

    攝影:高仲明 葉漢華

    鍾意就快D Share啦!