掃呢頁CODE去手機

2016年5月2日 星期一

黎明今晚繼續開騷 摩天輪明日「回歸」 __,黎明,

黎明今午再於fb交代開騷嘅事。天王黎明嘅4D騷近日成為熱話,雖然因帳篷物料問題,導致首場演唱會取消,不過由第二日開始已經回復正常,仲因為拆咗帳篷物料,而令到演唱會核心內圍同外圍都可以睇騷,真係正到爆呀!而黎明於今午3時10分再更新fb,留言交代摩天輪嘅活動:「今天5月2號,因為摩天輪周邊仍然有其他活動,聽聞他們也於今晚結束。所以我們5月3號可以回復摩天輪抽奬,其它(他)也一切如常,注意安全!」由於 ...


黎明今午再於fb交代開騷嘅事。

天王黎明嘅4D騷近日成為熱話,雖然因帳篷物料問題,導致首場演唱會取消,不過由第二日開始已經回復正常,仲因為拆咗帳篷物料,而令到演唱會核心內圍同外圍都可以睇騷,真係正到爆呀!

而黎明於今午3時10分再更新fb,留言交代摩天輪嘅活動:「今天5月2號,因為摩天輪周邊仍然有其他活動,聽聞他們也於今晚結束。所以我們5月3號可以回復摩天輪抽奬,其它(他)也一切如常,注意安全!」由於唔少歌迷都好期待摩天輪環節,今次黎明公布5月3日摩天輪「回歸」,相信歌迷一定好興奮!仲有歌迷開心留言,表示慶幸自己買到5月3日嘅飛,亦網民留言:「發達啦三號看嘅Fans! 」、「早知買3號啦,不過今晚有得見你都好開心!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!