掃呢頁CODE去手機

2016年5月2日 星期一

王傲山奉子成婚:我係最幸運男人 __,王傲山,

王傲山奉子成婚:我係最幸運男人曾跟李彩華拍拖、有線主播劉明軒的保險才俊前夫王傲山(Marcus),與圈外女友JannyLam拍拖僅數個月便談婚論嫁,月前他向女友求婚成功後,宣佈女友懷孕喜訊,雙喜臨門。昨日王傲山與懷有4個多月身孕的女友Janny,在泰國布吉舉行浪漫婚禮,喜孜孜的他表示:「我係最幸運嘅男人。」而王傲山更豪花百萬購買名貴珠寶及最新款的美國電動車冧妻,對老婆極度痛錫。保險才俊王傲山(Ma ...


王傲山奉子成婚:我係最幸運男人

曾跟李彩華拍拖、有線主播劉明軒的保險才俊前夫王傲山(Marcus),與圈外女友Janny Lam拍拖僅數個月便談婚論嫁,月前他向女友求婚成功後,宣佈女友懷孕喜訊,雙喜臨門。昨日王傲山與懷有4個多月身孕的女友Janny,在泰國布吉舉行浪漫婚禮,喜孜孜的他表示:「我係最幸運嘅男人。」而王傲山更豪花百萬購買名貴珠寶及最新款的美國電動車冧妻,對老婆極度痛錫。

保險才俊王傲山(Marcus)前年跟有線主播劉明軒離婚後,戀上任職證券公司的26歲圈外女友Janny Lam,王傲山跟Janny拍拖僅4個月,已於今年2月在台灣放孔明燈向女友求婚,浪漫求婚招式成功冧得Janny答應下嫁。今年3月,王傲山更向外宣佈女友懷孕3個月喜訊,透露預產為今年10月,當時更聲稱待BB百日宴時才一併舉行婚禮。



【肉緊摸B】

■王傲山與懷孕4個多月的Janny昨在布吉舉行盛大婚禮,他禁不住蹲下來聽BB心跳。



【無敵海景】

■王傲山行禮的Paresa Resort曾獲選為世界十大海外婚禮及求婚勝地。

互聯網圖片



■王傲山上周出發到布吉為婚禮作準備,順道放假休息。

互聯網圖片



【婚前聚餐】

■前晚王傲山和Janny,與雙方家人在當地晚飯。

老婆喊到妝都溶不過,原來王傲山早有部署,他昨日選擇在泰國布吉的Paresa Resort跟Janny舉行浪漫婚禮。懷孕4個多月的Janny披上白色婚紗,跟穿上西裝禮服的王傲山在搭建的白色帳篷行禮,最特別之處,是現場還有一頭小象現身婚禮,逗得一對新人及賓客開心不已。

記者昨日致電新郎哥王傲山,問何以選擇在布吉舉行婚禮?他說:「因為我哋搵到間酒店叫Paresa,好多個似古堡嘅resort,佢哋有句slogan好特別,話好多個天堂入邊一個最天堂嘅天堂。同埋長假期,我哋又想放吓假,我哋會留喺度十幾日。」王傲山透露出席婚禮賓客約50人,主要是家人及同學為主,並由他外甥做兄弟。

問婚禮使費可要花費過百萬時,王傲山說:「唔講錢,咁鬼娘,我係最幸運嘅男人。」問到婚禮最感動之處,王傲山說:「最感人係佢爹哋將佢交畀我時,佢爹哋喊得好犀利,叫我好好照顧佢個女。跟住太好天,曬得好緊要,太太一邊喊一邊出汗,個妝開始溶,我就好擔心佢。佢姊妹好好,識咗十幾年同學飛晒過嚟。個個見佢結婚喊得好緊要。」



【小象祝賀】

■王傲山與Janny在海邊的白色帳篷行禮,現場還有可愛小象為婚禮增添歡樂氣氛。



【情深咀嘴】

■一對新人跟姊妹團合照時,情深咀嘴。

小象箍頸錫贈興至於婚禮上出現小象,王傲山解釋說:「泰國係好多婚禮儀式都會有象,象對泰國人嚟講係好有靈性嘅動物,好似朋友咁,象又好可愛,太太安排咗象嚟婚禮。太太捉我開門,突然隻象行出嚟,笑到我飛起,象不停同嘉賓握手,仲有做不同花式,仲箍住我條頸錫我,仲踩咗我一腳㖭,鬼死咁痛。」

為冧老婆,王傲山除送上名貴首飾外,上月更訂購了約74萬的美國新款電動車Tesla Model S 90D給Janny代步,估計合共花費逾百萬,名副其實的愛妻號!

採訪:陳杰


鍾意就快D Share啦!