掃呢頁CODE去手機

2016年5月4日 星期三

李克勤:克勤孖張亞雯打羽毛球 盧淑儀素顏搶鏡 __,克勤,盧淑儀,李克勤,

盧淑儀仲係好索呀!歌手李克勤早前於內地節目《我是歌手》第四季中,邀請前輩林子祥及其妻葉蒨文(Sally)作幫唱嘉賓,向來熱愛打羽毛球的Sally日前拉埋克勤、克勤太太盧淑儀同世界級羽毛球選手張亞雯齊齊於球場切磋,令克勤亦急不及待於網上大晒與張亞雯合照,並留言:「瀟灑打一回!今天能夠和前世界第一張亞雯打球,多開心!當然Sally也是高手啦!」睇番張合照,素顏上陣嘅盧淑儀,雖然已經43歲,但個樣好似仲 ...


盧淑儀仲係好索呀!歌手李克勤早前於內地節目《我是歌手》第四季中,邀請前輩林子祥及其妻葉蒨文(Sally)作幫唱嘉賓,向來熱愛打羽毛球的Sally日前拉埋克勤、克勤太太盧淑儀同世界級羽毛球選手張亞雯齊齊於球場切磋,令克勤亦急不及待於網上大晒與張亞雯合照,並留言:「瀟灑打一回!今天能夠和前世界第一張亞雯打球,多開心!當然Sally也是高手」睇番張合照,素顏上陣嘅盧淑儀,雖然已經43歲,但個樣好似仲 ...


盧淑儀仲係好索呀!

歌手李克勤早前於內地節目《我是歌手》第四季中,邀請前輩林子祥及其妻葉蒨文(Sally)作幫唱嘉賓,向來熱愛打羽毛球的Sally日前拉埋克勤、克勤太太盧淑儀同世界級羽毛球選手張亞雯齊齊於球場切磋,令克勤亦急不及待於網上大晒與張亞雯合照,並留言:「瀟灑打一回!今天能夠和前世界第一張亞雯打球,多開心!當然Sally也是高手」睇番張合照,素顏上陣嘅盧淑儀,雖然已經43歲,但個樣好似仲後生過當年(1992年)選港姐嗰陣,唔單止皮膚勁靚,塊臉仲尖過以前,咁樣逆齡生長法,真係正如胡楓話齋,值100個Like呀!

張亞雯其後亦有於微博發文:「緊張的行程,謝謝Sally姐兩天的精心安排!重量級歌手林大哥、克勤大哥!待下次再愉快的玩耍了!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!