掃呢頁CODE去手機

2016年5月13日 星期五

關禮傑:關禮傑太太否認大女選港姐:將來唔敢講 __,關禮傑,港姐,

關禮傑太太Anna(左圖右)就話關楓馨今年唔會參選港姐,但遲吓嘅嘢就唔敢講,不過佢都唔會反對個女入娛樂圈。今年無綫港姐開始接受報名,有傳關禮傑21歲大女關楓馨會參選,原因為圓母親Anna的港姐夢,《東網》記者致電Anna求證女兒關楓馨參選一事,她否認說:「冇,完全冇,唔知點解會咁寫。佢依家準備考試,今年畢業,都仲諗住讀碩士,所以今年一定冇(參選)。佢依家冇諗住參選,將來就唔敢講住。」不反對入娛樂圈 ...


關禮傑太太Anna(左圖右)就話關楓馨今年唔會參選港姐,但遲吓嘅嘢就唔敢講,不過佢都唔會反對個女入娛樂圈。

今年無綫港姐開始接受報名,有傳關禮傑21歲大女關楓馨會參選,原因為圓母親Anna的港姐夢,《東網》記者致電Anna求證女兒關楓馨參選一事,她否認說:「冇,完全冇,唔知點解會咁寫。佢依家準備考試,今年畢業,都仲諗住讀碩士,所以今年一定冇(參選)。佢依家冇諗住參選,將來就唔敢講住。」

不反對入娛樂圈

同時,Anna澄清自己從沒有想過參選港姐,亦從未拿過港姐報名表格,不知為何會有此傳聞。而問到假如關楓馨希望加入娛圈,作為母親會否支持?她說:「我希望佢讀完書先,佢依家先21歲,不過如果佢好想學吓嘢,我都唔會太反對。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!