掃呢頁CODE去手機

2016年5月19日 星期四

有線跟 ViuTV去旅行 大台靠吳若希素顏破陣 [壹週刊 - 1367] __,吳若希,TVB,大台,ViuTV,Viu,M1,

探熱針有線跟ViuTV去旅行 大台靠吳若希素顏破陣ViuTV主打真人騷,另類旅遊節目《跟住矛盾去旅行》成為熱話,大台見勢色唔對,安排許廷鏗、吳若希及胡鴻鈞素顏搞個玩轉台北團絕地反擊;連早已離地的有線,最近亦跟足ViuTV,請來譚詠麟愛將顧芮寧孖住徐小鳳契女麥家瑜,走訪台灣拍《帶結他去旅行》,有乜抄乜,度橋都慳番!見招拆招梁國雄拍住曾鈺成的《跟住矛盾去旅行》成為熱話,還有基督徒高皓正同出櫃何韻詩接棒 ...


探熱針

有線跟 ViuTV去旅行 大台靠吳若希素顏破陣

ViuTV主打真人騷,另類旅遊節目《跟住矛盾去旅行》成為熱話,大台見勢色唔對,安排許廷鏗、吳若希及胡鴻鈞素顏搞個玩轉台北團絕地反擊;連早已離地的有線,最近亦跟足 ViuTV,請來譚詠麟愛將顧芮寧孖住徐小鳳契女麥家瑜,走訪台灣拍《帶結他去旅行》,有乜抄乜,度橋都慳番!

見招拆招

梁國雄拍住曾鈺成的《跟住矛盾去旅行》成為熱話,還有基督徒高皓正同出櫃何韻詩接棒去愛爾蘭成功搶 fo;被 ViuTV㩒住打,大台見招拆招,要崔建邦特訓半年參選職業 MMA,反擊《 G1-格鬥會》外,再搵出位編導岑應搞素人美魔女真人騷,跟住仲有方丈三寶許廷鏗、吳若希及胡鴻鈞,食住「旅行」熱,搞個玩轉台北團。

「去台北快靚正,許廷鏗、吳若希同胡鴻鈞有班後生 fans,加上佢哋三個係老友,玩起上嚟會放啲,令個真人騷會好睇啲。」一名無綫人說。

大台找來許廷鏗、吳若希及胡鴻鈞去台北拍旅遊特輯,賣點是要三人全素顏出鏡。

ViuTV的《跟住矛盾去旅行》,剛播完高皓正與何韻詩的一輯,吸引力及話題性不錯。

有線拍的《帶結他去旅行》,以麥家瑜和顧芮寧做膽,雖然氣勢較弱,但亦有新鮮感。

全素顏上陣

許廷鏗、吳若希及胡鴻鈞一向聽話,可以搓圓㩒扁,大台要求素顏上陣作為 gimmick,三人亦冇 say no!

「大台要佢哋 100%全素顏,其他公司歌手冇可能咁做,其實最初吳若希都唔想,不過公司企得好硬,佢最後都妥協。」

拍旅遊節目,最開心係去到邊食到邊,啱晒許廷鏗、吳若希及胡鴻鈞三位愛食之人。

吳若希與胡鴻鈞感情很好,加上二人外形相襯,很有情侶檔的發展潛力。

胡鴻鈞、吳若希與許廷鏗夠青春活力,三人扮馬利奧跳起很傳神,動感十足。

高皓正與何韻詩到愛爾蘭拍《跟住矛盾去旅行》,兩人最終化解矛盾,破冰收場。



為了追擊 ViuTV的《 G1-格鬥會》,大台搵崔建邦打職業 MMA,橋唔怕抄。

有線都做嘢

ViuTV愈做愈好,真人騷節目多人留意,一直表現得事不關己的有線電視台,亦後知後覺地抽吓水,整咗個《帶結他去旅行》真人騷旅遊節目,走訪台灣。

「有線搵咗阿倫愛將 Elaine Koo(顧芮寧),拍住環球歌手麥家瑜去台灣,拎住支結他四圍同人 jam歌,又喺台北街頭賣藝表演,係個以音樂包裝咗嘅旅遊節目。」有線工作人員說。

ViuTV避重就輕,看似先聲奪人,大台 J2其實大把真人騷,只係唔聲唔聲,玩浪費,方丈,你發夢呀!

在澎湖拍攝時, Elaine與 Keeva突然與當地樂手一齊夾 band唱歌,很有氣氛。

去台北拍攝期間,撞正師兄陳奕迅開騷,顧芮寧同麥家瑜孖住去捧場,順便偷吓師。

其中一日,大隊去了七美島,還在當地找來一班年輕人與 Elaine及 Keeva大合唱。

賣唱歌女

有線找來顧芮寧和麥家瑜拍賣唱真人騷,唔睇得,都唱得!

顧芮寧 阿倫愛將

來自南京的顧芮寧( Elaine Koo)是前中國內地女子樂隊 V4主音, 10至 13年間,與太極樂隊結他手鄧健明( Joey)為譚詠麟個唱擔任結他手,令阿倫 like爆,不只收她做女徒弟,還叫藝能娛樂招攬旗下力捧。

麥家瑜 徐小鳳契女

父親麥一鳴是經營錄音室的資深音樂人,麥家瑜( Keeva)從小便有機會接觸不同的歌手如鄧麗君、徐小鳳、許冠傑等,亦曾為不少前輩歌手演唱會做和音外,更被小鳳姐收為契女。 08年簽約環球唱片,出過同名大碟,最近派台新歌《給自己的命書》,在 K界大受歡迎。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!