掃呢頁CODE去手機

2016年6月23日 星期四

屈前度係斷背 洪永城又呃掂唐詩詠 [壹週刊 - 1372] __,唐詩詠,洪永城,M1,

探熱針屈前度係斷背 洪永城又呃掂唐詩詠洪永城近日爆出翻撻做形象設計的前度BirdTse,結果搞到現任唐詩詠打爛醋埕。不過,冧女有一手的他,三兩下散手就救熄這場「醋火」。拆彈招數其實好簡單:用一個大話冚另一個大話!洪永城竟然屈前度係斷背,同歌手鍾舒祺(鍾舒漫胞妹)係一pair。妙在唐詩詠咁都信,仲同身邊朋友表示已經放心晒!Bird被問到與鍾舒祺是情侶關係時,反應激動:「完全無中生有!」但對於會否跟洪 ...


探熱針

屈前度係斷背 洪永城又呃掂唐詩詠

洪永城近日爆出翻撻做形象設計的前度 Bird Tse,結果搞到現任唐詩詠打爛醋埕。不過,冧女有一手的他,三兩下散手就救熄這場「醋火」。拆彈招數其實好簡單:用一個大話冚另一個大話!洪永城竟然屈前度係斷背,同歌手鍾舒祺(鍾舒漫胞妹)係一 pair。妙在唐詩詠咁都信,仲同身邊朋友表示已經放心晒!

Bird被問到與鍾舒祺是情侶關係時,反應激動:「完全無中生有!」但對於會否跟洪永城保持聯絡,她說:「 Sure!我哋一路都係朋友!」

姊弟戀亮紅燈

一三年,洪永城與唐詩詠合作《載得有情人》,第一時間睇中這個世間罕有、「專一崔建邦」多年的無綫女筍盤,花了多月發力狂攻,又不惜打鑼公告天下,最終成功令對方放下防線,奪得「絕種好女友」芳心。對另一半火裡火裡去的唐詩詠,自此一條心,甚至做晒阿四,上門幫男友拖地餵貓。

上月初,傳出洪永城刻意安排台灣之旅,借幫唐詩詠慶生求婚,以為這段姊弟戀開花結果,點知突然轉向,更一度亮起紅燈。原來氹女本事絕不下於崔建邦的洪永城,跟前度 Bird仍未完全斬纜。

早在有線時期,已是花弗仔的洪永城,當時雖然有個做金融的女友 Emily,但對公司女同事,特別是經常一同出埠拍旅遊節目的拍檔黃翠如勁細心,其後因工作關係識到做形象設計的 Bird,兩人經常相約夜蒲。

「 Tony(洪永城)同 Bird性格好夾,玩得好埋,兩個都係好熱情嗰隻,攬頭攬頸,喺朋友面前唔避忌,『寶寶』、『寶貝』咁稱呼對方。」知情者說。

熱戀有幾開心,唐詩詠完全放喺面上,行又笑,等𨋢又笑,就算男友約會前度,已經唔係問題。

陪洪永城揀運動裝,唐詩詠視線全程跟住男友。

前度玩踢爆

上月中,唐詩詠和馬國明出埠拍節目,洪永城與前度 Bird同場現身朋友活動,二人全程黐埋坐,事後 Bird更將二人合照加「心心」圖案放上 ig,披露兩人關係未斷。

「最初睇到啲相, Natalie(唐詩詠)好唔開心冇晒心機!但 Tony真係好有辦法,唔夠兩日,阿 Nat又開心番晒,話 Tony解釋 Bird只係朋友,仲要對方已經有另一半,話佢同 Sukie(鍾舒漫胞妹鍾舒祺)係一 pair,大家聽到都覺得好奇怪,但阿 Nat信到十足,所以都冇人敢多講!」

就與洪永城翻撻一事, Bird否認說:「我哋一路都係朋友!」

在 ig上載同前度合照心心相,還寫上「我要嫁給你」,她解釋說:「其實冇特別意思!只係隨意抒發吓自己感覺!(唔怕 Tony女友誤會?)冇嘢嘅!我哋不嬲都係咁玩!」

不過,對被指與鍾舒祺係一對, Bird表現十分激動:「咁講完全係無中生有!冇啲咁嘅事!」

把口啷過油的洪永城,對 Bird一樣好熱情,不時發關心短訊。

拍《載得有情人》嘴戲,洪永城和唐詩詠都好投入。

去年八月,本刊拍到唐詩詠一個人上男友屋企,幫手拖地餵貓。

大話冚大話

有相有真相!但洪永城為令唐詩詠相信自己即使仍與前度有來往,一樣冇事發生,竟然大話冚大話,屈 Bird「轉性」。

洪永城出此下策,事緣他未想做老襯,但已滿三十五歲的唐詩詠,想法卻不一樣。

「 Tony覺得事業仲喺搏殺期,想個基礎再打穩啲,過多兩年三十五歲後先諗結婚。佢知道 Natalie好,啱做老婆,但 Tony認為只要一日未婚,係自由身,就算同前度見面,都唔係咩事。佢同 Bird有好多共同朋友,所以好多機會見到。」

是日約埋一男一女朋友四人行的唐詩詠、洪永城,睇真啲,原來都好有夫妻相。

上星期日,洪永城開工前先一個人食麵,之後行去雲咸街一座商業大廈期間,有女途人認出,要影合照。

Bird表示跟鍾舒漫姊妹只係好朋友,在 Bird的 ig,的確不時放上與 Sukie的合照。

傳出洪永城翻撻前度 Bird翌日,唐詩詠出席活動被追問回應時,強擠出笑容。

同崔建邦一齊九年,男方不停偷食,唐詩詠仍不離不棄,更不時做埋對方司機。

動搖肯同居

拍劇會買定早餐,凍就準備暖包,仲專登等埋收工製造相處機會,咁 sweet,洪永城做一次唔信,做十次,唐詩詠就點都動搖!當「絕世好女友」的防火牆被攻破,男友講乜,唐詩詠都不會懷疑。當年同崔建邦,如是!

「 Tony雖然唔想咁快結婚,但佢哋一齊都兩年, Tony成日氹阿 Nat同居,只係阿 Nat覺得一係就結婚,否則,都係留啲空間俾大家好。」知情者說。

不過,「天真無邪」的唐詩詠始終抵不住男友長期攻勢,早前開始去睇樓,希望物色到理想愛巢,試吓一齊住。

鍾舒漫姊妹外, Bird也曾幫小方、 Stephy做形象。

被揭約會舊愛,氹掂女友的洪永城,得戚在 ig表示:「我哋不知幾開心!」

知己知彼的馬明對花心洪永城一直有保留,亦曾多次勸「細妹」三思。

新一代「溝女王」

口花花形象又花弗的洪永城,曾一度腳踏三船,故被喻為新一代「溝女王」。

金融女友 Emily

在有線期間,洪永城有個做金融的圈外女友 Emily,二人拍拖多年,但他仍向黃翠如埋手,漁翁撒網。

Bird Tse

12年,暗撻幫鍾舒漫做形象指導的 Bird,二人經常孖住夜蒲;但戀情快來快去,近期二人被指翻撻, Bird更將二人出席朋友活動的合照放上網,向正印唐詩詠挑機。

黃翠如

二人拍檔主持有線電視旅遊節目,經常四圍飛朝夕相對而傳出緋聞。

陳凱琳

14年,拍無綫劇《張保仔》,洪永城挑戰難度,管接管送,大獻殷勤。結果:徒勞無功。

蔡思貝

年初,有傳他與發電廠蔡思貝合作新劇《味想天開》時過電,即使劇集煞科仍繼續約會,一度觸怒唐詩詠。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!