網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年6月13日 星期一

【遭禁撐佔領禁講真話】「無綫御用強姦案事主」稱前經理人勒令收聲 __,無綫,

石天欣,又名「石破天欣」,佢有幾堅?今晚突然喺微博開post大大隻字寫住「ByeByeLancôme」。冇錯,你冇聲錯,係喺微博講呀!當年佢喺「雨傘運動」嗰陣,畀人拎咗佢嗰張《仁心解碼II》被強姦嘅劇照,話係被「佔領人士發洩情欲」,搞到佢本人都share呢段消息(相關新聞:http://bit.ly/1UcLwZr)。日前佢仲喺ig開post寫住「我都係黃絲」,仲爆seed寫咗一段,應該除咗某幾位 ...


石天欣,又名「石破天欣」,佢有幾堅?今晚突然喺微博開post大大隻字寫住「Bye Bye Lancôme」。冇錯,你冇聲錯,係喺微博講呀!當年佢喺「雨傘運動」嗰陣,畀人拎咗佢嗰張《仁心解碼II》被強姦嘅劇照,話係被「佔領人士發洩情欲」,搞到佢本人都share呢段消息(相關新聞: http://bit.ly/1UcLwZr )。日前佢仲喺ig開post寫住「我都係黃絲」,仲爆seed寫咗一段,應該除咗某幾位敢言藝人之外,或者台灣嘅陳昇之外,應該都藝人敢講嘅說話。全文係因為何韻詩被大陸冠以「港獨」罪名、施壓Lancôme取消與之合作開始。石天欣係咁講嘅:「我都係黄絲 你係咪都都要叫我港獨?

其實呢幾日嘅報道真係令我諗起自己。前年撐雨傘運動,但前經理人公司唔畀我講我撐。因為佢係撐警,又話驚影響我工作,所以叫我唔好去嗰度,唔好講我支持嘅説話。但我都無理,我照去,我照支持。因為我想對得住自己,我唔想自己後悔。「講真,想當年出啲報道話我離開大台之後人工好過之前好多。其實無報道寫咁誇張,因為好多時候經理人都會私底下同記者改答案,有時就要我背答案答問題。「講真,好多時候都唔係我想講嘅説話。我唔想做一個機械人,一個受人控制嘅人,講我唔想講嘅説話。所以我間唔中都會同佢哋有對撞。「今日我有見到人留言畀Hocc,話佢其實係咪要多謝Lancôme,因為呢件事增大咗佢嘅fans圈。但我好想講,我相信好多人,都會忽然上Lancôme page撐Hocc,留言或整個angry icon,我哋唔係忽然變咗佢fans,而係我哋都係因為問題出現而去撐,撐我哋自己嘅香港,撐香港人。「我希望唔會有人想話我趁呢個時間呃Like。我只係想講真話,由前年起,我有認真正視,如果我繼續喺香港做一個藝人,我係咪要做一個偽人、講一啲唔係真嘅説話,賺到錢但自己唔開心,所以喺不久嘅將來,我可能寜願做一個100%嘅普通人,去做一個真嘅石天欣。「喺劇裡面嘅角色,常常令人覺得我係好(軟)弱,前經理人就想我做到係一個好可愛嘅人,而真正認識我嘅人,就知我係粗魯、成個男人咁,一個有咩講咩(嘅人)。我真誠到可能成日得罪人,但我係唔鍾意浪費時間講假話,閒時忽略表情管理。所以好多人以為我好cool,但其實我只係唔想做啲咩表情嚟表現你睇。好哪,唔講哪。」hashtag係「#不喜勿插直接unfollow就可」此外,石天欣前經理人公司星秀堂發言人曾小姐短訊回覆:「每個人有自己發言權,適唔適合自己決定,其他事不作回應。」

石天欣喺ig爆seed 石天欣喺《仁心解碼II》被強姦嘅劇照早年被藍絲帶話係被「佔領人士發洩情欲」。

鍾意就快D Share啦!