掃呢頁CODE去手機

2016年6月24日 星期五

財政冇問題 蘇志威澄清拖欠租金純屬誤會 __,蘇志威,

蘇志威話只要某啲問題解決咗,租金就會過數。組合草蜢成員蘇志威熱愛舞蹈,曾經在尖沙咀、美孚等地區開設分校,而去年開設位於美孚新村的分校,最近被指欠租6個月。入稟狀指,被告IDanceEnterpriseLimited所經營嘅IDanceAcademy自去年12月起欠租,至今已經有6個月,欠租合共約114萬港元,另亦指其拖欠電費約4萬港元,原告TCTEducationLimited因此向被告興訟追討。 ...


蘇志威話只要某啲問題解決咗,租金就會過數。

組合草蜢成員蘇志威熱愛舞蹈,曾經在尖沙咀、美孚等地區開設分校,而去年開設位於美孚新村的分校,最近被指欠租6個月。

入稟狀指,被告I Dance Enterprise Limited所經營嘅I Dance Academy自去年12月起欠租,至今已經有6個月,欠租合共約114萬港元,另亦指其拖欠電費約4萬港元,原告TCT Education Limited因此向被告興訟追討。

蘇老闆今日到內地工作,他透過電話接受《東網》訪問時表示:「純屬誤會嚟嘅。」阿細解釋因為一些問題有待解決,先將學校的租金hold住了,他說:「其實租金張支票已經擺咗喺律師樓,傾完之後租金會過數,業主遲啲會喺facebook同微博出張通告畀大家,跳舞學校嘅財政係冇問題,會繼續運行嘅。」

而原告TCT Education Limited發言人晚上亦表示,與I Dance有溝通誤會,稍後會撤控,繼續與對方保持合作關係。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!