網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年6月10日 星期五

【港大女神起底】坐近百萬戰車選港姐 Crystal背住醫生男友大解放 __,Crystal,女神,港姐,張紋嘉,

今年22歲嘅Crystal(馮盈盈),就讀香港大學食物及營養學,噚日面試時見佢坐住近百萬Tesla美國電動車、手就拎住個近三萬嘅HermèsGP參加港姐首面試,即成全場焦點。Crystal讀書時已是校內風頭躉,擁有42吋長腿,曾參加雜誌舉辦嘅大專校花校草比賽,被冠以「港大真女神」之名。之後Crystal頻頻接模特兒job,包括婚紗騷、電玩騷咁。除咗接騷,Crystal都有拍廣告,好似佢就拍咗一間補 ...




其他影片:>>






今年22歲嘅Crystal(馮盈盈),就讀香港大學食物及營養學,噚日面試時見佢坐住近百萬Tesla美國電動車、手就拎住個近三萬嘅Hermès GP參加港姐首面試,即成全場焦點。Crystal讀書時已是校內風頭躉,擁有42吋長腿,曾參加雜誌舉辦嘅大專校花校草比賽,被冠以「港大真女神」之名。之後Crystal頻頻接模特兒job,包括婚紗騷、電玩騷咁。除咗接騷,Crystal都有拍廣告,好似佢就拍咗一間補習社嘅廣告,當然係扮學生啦。除咗有參加校花校草嘅比賽經驗,Crystal喺今年年初就代表香港,飛到上海參加Mary Kay第三屆百變美人季嘅大中華區決賽,雖然入唔到唔三甲,但佢就留言話:「獲益良多,當晚場面盛大,我從未踏上過如此華麗和認真的舞台,要我在一萬四千人前跳舞行catwalk表演自己,很感恩最後整場表演都空前順利和成功。」相信呢次比賽對佢參加港姐都好有幫助。Crystal喺ig雖然完全無貼過同男朋友嘅合照,只係貼性感泳衣look晒長腿,但就有人爆料話佢有一名喺某醫院做醫生嘅男朋友㗎,而且佢男朋友嘅ig就見到Crystal嘅影蹤喇。咦,唔通有人扮單身?

Crystal喺fb同ig毫不吝嗇咁上載性感泳照。 海棠春睡嘅Crystal。
見到佢不時會行婚紗騷。 Cosplay都有喎。
之前替商場宣傳杯緣子。
着靚靚咁去參加港姐面試。 有指Crystal有個醫生男友。

鍾意就快D Share啦!