掃呢頁CODE去手機

2016年6月21日 星期二

【大肚Mandy陪住】洗米華晒藐嘴樣 返澳門笑容滿面玩到癲 __,洗米華,Mandy Lieu,Mandy,周焯華,

一直傳懷第二胎嘅MandyLieu,究竟為洗米華生咗慈姑椗未呢?洗米華喺兩星期前飛倫敦,盛傳佢陪MandyLieu待產,照計臨盆在即嘅Mandy,應該係籮咁大個肚,不過有網民喺上月22日野生捕獲洗米華同Mandy,影咗相擺上微博,兩人均着黑色情侶look,不過相中嘅Mandy蹺腳而坐,將白色手袋放喺膝頭哥上面,咁啱就遮咗佢個「大肚」!當時身在倫敦嘅網民L小姐,喺Chatime影咗呢兩張相,一張係洗 ...




其他影片:>>






一直傳懷第二胎嘅Mandy Lieu,究竟為洗米華生咗慈姑椗未呢?洗米華喺兩星期前飛倫敦,盛傳佢陪Mandy Lieu待產,照計臨盆在即嘅Mandy,應該係籮咁大個肚,不過有網民喺上月22日野生捕獲洗米華同Mandy,影咗相擺上微博,兩人均着黑色情侶look,不過相中嘅Mandy蹺腳而坐,將白色手袋放喺膝頭哥上面,咁啱就遮咗佢個「大肚」!當時身在倫敦嘅網民L小姐,喺Chatime影咗呢兩張相,一張係洗米華同Mandy並排而坐,但兩人表情向左走向右走,洗米華仲做出藐嘴樣,似乎唔多高興,另一張就係Mandy背對鏡頭,企喺旁邊嘅洗米華低頭垂肩,一副聽教聽話嘅樣。有網民留言「哈哈,宮鬥勝出,但沒看出恩愛」、「吵架中嗎」,而L小姐就回覆「照片原因而已,看起來蠻好的。」不過亦有網民質疑Mandy係咪大肚:「真看不出肚子」、「這不可能吧,肚子呢?完全沒肚子」。前幾日洗米華就嚟香港出席活動,當時問到Mandy係咪已生B同幾時返香港?佢只係友善咁回望咗一眼,冇開金口回答。原來洗米華話咁快已返咗澳門,今日《蘋果》收到讀者「爆相爆片」,話洗米華喺澳門出席友人嘅生日派對,繼續一身至愛黑色打扮現身嘅洗米華,仲上埋台喺賓客面前高調亮相,擺出單手插袋嘅chok look,笑容滿面心情大靚,唔知Mandy係咪真係生咗呢!

有大肚Mandy陪住,洗米華都晒藐嘴樣。(左圖:讀者提供圖片) 噚日出席友人生日P即笑晒…(讀者提供圖片) 玩得好開心…(讀者提供圖片)
(讀者提供圖片) 洗米華喺兩星期前飛倫敦,盛傳佢陪Mandy Lieu待產。 據知Mandy臨盆在即。

鍾意就快D Share啦!