網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年6月12日 星期日

歐國盃:歐國盃 英WAG被禁錮!華Dee嫂硬食催淚彈 __,

英格蘭喺歐國盃決賽周首戰甩轆,球場看台上亦發生大規模騷亂,英格蘭粉絲被俄羅斯球迷瘋狂襲擊,連女人同細路仔都唔放過!原來身處呢個騷亂「戰場」,仲有英格蘭嘅WAGs(老婆與女友)。占美華迪新婚妻子碧琪開波前喺社交網貼上拎啤酒睇波嘅「Happy相」,點知後來遇上超恐怖球迷騷亂,完場後即刻變晒樣:「今次係我人生中最最最差嘅作客睇波經歷,警察完全冇理由咁亂放催淚彈,而且將我哋當係動物咁困住,太離譜!所有事都 ...


英格蘭喺歐國盃決賽周首戰甩轆,球場看台上亦發生大規模騷亂,英格蘭粉絲被俄羅斯球迷瘋狂襲擊,連女人同細路仔都唔放過!原來身處呢個騷亂「戰場」,仲有英格蘭嘅WAGs(老婆與女友)。

占美華迪新婚妻子碧琪開波前喺社交網貼上拎啤酒睇波嘅「Happy相」,點知後來遇上超恐怖球迷騷亂,完場後即刻變晒樣:「今次係我人生中最最最差嘅作客睇波經歷,警察完全冇理由咁亂放催淚彈,而且將我哋當係動物咁困住,太離譜!所有事都係我親眼所見,我竟然遇上呢種咁恐怖嘅事!」

英國名嘴皮爾斯摩根聽到後指碧琪作出好嚴重嘅指控,華Dee嫂隨即再發炮:「千真萬確!佢哋鎖起鐵閘令球迷走唔到,然後就向閘入面嘅我哋射催淚彈!」據《每日星報》報道,有目擊者表示碧琪當時被逼到角落,好在佢老竇及時發現,將華Dee嫂帶出險境。

譚詠麟+任達華 Vs 沈振盈+黃國英

大爆足球金句!仲有獎抽呀!

---------------

唔該撐吓佢哋啦,撐完仲可以參加抽獎,豐富獎品等住你!睇完記得參加抽獎啦,獎品包括最新9.7吋平板電腦、Samsung Galaxy S7及Gear VR、雙人來回倫敦機票連住宿及波飛,好吸引呀!

《彩報》「星級擂台」就係咁過癮,試試佢囉!

彩報足球台: http://win.on.cc/football/

推廣生意的競賽牌照號碼:047186


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!