掃呢頁CODE去手機

2016年6月14日 星期二

歐國盃:歐國盃 媽呀好X呀!保方單槓慶祝撻餐死 __,

(法新社圖片)阿媽成日同我講,話勤有功、戲無益,本身都唔信,但見到保方咁樣樣,就知道阿媽真係冇講錯。歐國盃意大利首仗大戰比利時,喺被睇低一線下,意軍最後贏2:0攞晒3分,堅係吐氣揚眉,連見慣大場面嘅門將保方,賽後都High到飛天狂奔幾十碼,諗住嚟個「門楣單槓大迴環」慶祝,點知不單止型唔起,仲要撻生魚咁撻,唔知保叔條腰有冇事呢?保方不嬲以型仔見稱,到依家38歲仲風靡緊萬千少女,今場對比利時佢一樣有穩 ...


(法新社圖片)

阿媽成日同我講,話勤有功、戲無益,本身都唔信,但見到保方咁樣樣,就知道阿媽真係冇講錯。歐國盃意大利首仗大戰比利時,喺被睇低一線下,意軍最後贏2:0攞晒3分,堅係吐氣揚眉,連見慣大場面嘅門將保方,賽後都High到飛天狂奔幾十碼,諗住嚟個「門楣單槓大迴環」慶祝,點知不單止型唔起,仲要撻生魚咁撻,唔知保叔條腰有冇事呢?

保方不嬲以型仔見稱,到依家38歲仲風靡緊萬千少女,今場對比利時佢一樣有穩健演出,下半場見盧卡古單刀,即刻殺出嚟封晒位,搞到盧卡古迫住射高波越楣而去,堅有功架。完場前加斯安奴柏利攞埋燕梳球,意大利贏2粒,隊長保方唔興奮就假

球證吹完場雞後,保方由己方龍門,跑到對面龍門慶祝,跳高雙手捉住門楣,諗起都覺得型呀,點知好衰唔衰夫捉唔穩,搞到成份撻落地,真係好Amazing呀!

譚詠麟+任達華 Vs 沈振盈+黃國英

大爆足球金句!仲有獎抽呀!

---------------

唔該撐吓佢哋啦,撐完仲可以參加抽獎,豐富獎品等住你!睇完記得參加抽獎啦,獎品包括最新9.7吋平板電腦、Samsung Galaxy S7及Gear VR、雙人來回倫敦機票連住宿及波飛,好吸引呀!

《彩報》「星級擂台」就係咁過癮,試試佢囉!

彩報足球台: http://win.on.cc/football/ 

推廣生意的競賽牌照號碼:047186


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!